Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، مقدم رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه گفت: خیر نیک اندیش مراغه‌ای آقای علیرضا عزاداری، هزینه مراسم سالگرد فرزند مرحوم خود امیر محمد عزاداری را صرف خرید تجهیزات به این بیمارستان کرد.

 مقدم افزود: به همت این خیر بیش از ۳۰۰ میلیون ریال صرف خرید تجهیزات اتاق عمل و بخش مراقبت‌های ویژه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به همت خیران نیک اندیش مراغه‌ای از ابتدای امسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به بیمارستان امیر المومنین (علیه السلام) مراغه پرداخت شده است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه گفت: خیران در این مدت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی پرداخت کرده اند و مابقی کمک‌ها به شکل تامین تجهیزات پزشکی و درمانی بوده است.

مقدم افزود: تجهیزات اتاق عمل، لوازم پزشکی بخش مراقبت‌های ویژه، ماسک، لباس مخصوص برای پرستاران و بهیاران از جمله اقلام اهدایی خیران در سال جاری است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان امیرالمومنین مراغه اهدای تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران دایره امنیت اقتصادی پلیس آگاهی قدس طی عملیات مشترک با پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پس از دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی که از مبادی غیر قانونی وارد شهرستان قدس شده بود، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی قدس از یک باب سوله بازدید و انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا و اموال مکشوفه نیز طی دستور قضائی تحویل سازمان غذا و دارو شد.

کد خبر 6063550

دیگر خبرها

  • کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران ممقانی در سال گذشته
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه