Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:52:08 GMT

سراج: نتایج خیلی از تیم‌ها غیرطبیعی بود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۸۴۸

سراج: نتایج خیلی از تیم‌ها غیرطبیعی بود

‍‍‍‍‍‍

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نتایج تیم‌های دیگر این را نشان می‌دهند که نتایج خیلی تیم‌ها غیرطبیعی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، بهنام سراج در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  با تأخیر زیاد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک عذرخواهی از هواداران واقعی صنعت نفت دارم که در این چند هفته گذشته واقعا در کنار ما زجر کشیدند و نتایج بد صنعت نفت را تحمل کردند ولی ما مشکلات خیلی زیادی داشتیم که اگر جای گفتنش باشد به هر حال خیلی‌ها به ما حق بدهند که این نتایج طبیعی بوده است و غیرطبیعی نبوده ولی به هر حال جایی که صحبت کردن درباره نیم فصل دوم صنعت نفت باشد حرف‌‌هایی برای گفتن است که خیلی‌ها قانع بشوند.

وی در ادامه گفت: ما در این بازیها قطعا 5،6 بازی گذشته یا با تیم‌هایی بازی داشتیم که دنبال کسب سهمیه بودند با تمام امکانات با تیم صنعت نفتی که امکاناتش در حد آسیایی نبوده فقط انتظارمان آسیایی شدن بودن است  و به هر حال در نیم فصل نتوانستیم تیم را تقویت کنیم و قطعا نمی‌توانستیم تیم آماده راهی مسابقات کنیم نتایج تیم‌های دیگر این را نشان می‌دهند که نتایج خیلی تیم‌ها غیرطبیعی بوده ما در کنار اشتباه خودمان که می‌پذیرم نتایج رقم خورد ولی بازی قبل متوجه شدیم ما نمی‌توانیم یازده نفر در مقابل یک عده بیشتری مقابله کنیم. چون از قبل متوجه می‌شدیم یازده نفر در مقابل 30،40 نفر و یک گروه خیلی زیادی بازی کنیم شاید آماده‌تر به مسابقات می‌رفتیم ولی مقابل سپاهان، شهر خودرو و پیکان متوجه شدیم که یازده نفریم مقابل یک گروه بزرگ که نمی‌توانم اسمی از آنها بیاورم. من به تنهایی نمی‌توانم حق صنعت نفت را بگیرم. صفحه‌هایی به اسم صنعت نفت در فضای مجازی وجود دارند که هوادار این تیم نیستند و علیه ما مطلب می‌نویسند و بر علیه ما هزارتار کار انجام می‌دهند. اگر بخواهم راجع به این موضوع صحبت کنم فایده‌ای ندارد.

R1018188/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... حضور عجیب سرمربی صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری/ سراج: اجازه بدهید هیچ حرفی نزنم! سراج: پس از اخراج بازیکن سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم/ قلعه‌نویی استاد ماست سراج: به‌دنبال گرفتن امتیاز از سپاهان هستیم/ آل‌کثیر را در اختیار باشگاه گذاشته‌ام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حضور عجیب سرمربی صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری/ سراج: اجازه بدهید هیچ حرفی نزنم! سراج: پس از اخراج بازیکن سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم/ قلعه‌نویی استاد ماست سراج: به‌دنبال گرفتن امتیاز از سپاهان هستیم/ آل‌کثیر را در اختیار باشگاه گذاشته‌ام پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ فکری: امیدوارم آخرین بازی خانگی‌مان را با برد پشت سر بگذاریم/ ما هم از چمن ورزشگاه وطنی راضی نیستیم ۳ آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند ۴ ترافیک در محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین است؛ اجتناب از سفرهای غیرضروری ۵ زاغی‌نژاد: در بازی‌های گذشته از نظر آماری تیم برتر میدان بودیم/ شهر خودرو تیمی باکیفیت و بابرنامه‌ است ۶ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! ۷ تیم فوتبال استقلال تهران به لحاظ فنی از پرسپولیس بهتر است ۸ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است مهمترین اخبار تسنیم ظریف در گفتگو با زیاد النخاله: اقدام خائنانه امارات تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت تلاش آمریکا برای قدرت‌نمایی با ادعای دروغین توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت پوتین خواستار برگزاری نشست مجازی اعضای دائم شورای امنیت با حضور ایران و آلمان شد وال‌استریت ژورنال: حداکثر ۲ کشور از قطعنامه آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند