Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، امروز (جمعه) در سخنرانیش پس از نماز جمعه به عادی‌سازی روابط امارات با تل‌‌آویو واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبرش شبکه «الجزیره»، رئیس‌جمهور ترکیه در این خصوص گفت: «مسئله خارج کردن سفیر ترکیه از ابوظبی و به تعلیق درآوردن روابط با امارات را در واکنش به عادی‌سازی روابط این کشور با اسرائیل، بررسی می‌کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز در این خصوص گزارش داد که اردوغان تأکید کرده است که غیرممکن است آنکارا توافق تل‌آویو و امارات را بپذیرد.
آنکارا در حالی قطع روابط دیپلماتیک خود با ابوظبی را مورد بررسی قرار می‌دهد که روابط این کشور با تل‌آویو در زمینه‌های مختلف برقرار است.
شامگاه روز گذشته، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد تل‌آویو و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.
وزارت خارجه ترکیه نیز، امروز، با محکوم کردن توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط، گفته بود که مردم منطقه، این اقدام ریاکارانه ابوظبی را نبخشیده و فراموش نمی‌کنند. برچسب ها: اردوغان ، امارات

منبع: خرداد

کلیدواژه: اردوغان امارات عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ!

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

شیخ حسن البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید میکرد من حمله موشکی به ایران نکرده ام!

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد گفت: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی