Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:05:24 GMT

گواردیولا: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۹۵۸

گواردیولا: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست

به گزارش ایرنا، شنبه شب در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به میزبانی لیسبون پرتغال در حال برگزاری است، منچسترسیتی انگلیس به مصاف لیون فرانسه می‌رود.

«پپ گواردیولا» در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار داشت: مسابقات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و پس از دیدار سختی که مقابل رئال مادرید داشتیم، اکنون باید بالاترین سطح تلاش خود را ارائه کنیم تا برابر لیون هم به برتری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست، گفت: چنانچه در این تورنمنت اشتباه کنید، مجازات خواهید شد. لیگ قهرمانان با هر تورنمنتی متفاوت است و هر بازی حکم فینال را دارد.

گواردیولا با اشاره به اینکه تیمش هر سال در لیگ قهرمانان پیشرفت می‌کند، افزود: رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ مدعیان همیشگی این مسابقات هستند و می‌توان در مسابقاتی که به صورت تک بازی و حذفی در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، آنان را مغلوب کرد. شانس مجددی در این دیدارها وجود ندارد و باید رویکرد متفاوتی در آن داشت.

سرمربی سیتی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به تیمم افتخار می‌کنم. بازیکنان باید با ذهنیت کامل وارد میدان شوند تا صعود کنیم.

برچسب‌ها پپ گواردیولا منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پپ گواردیولا منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا پپ گواردیولا منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره شکست خانگی مردانش برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از باخت شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: به رئال مادرید به خاطر مقاومتش در دفاع تا آخرین دقیقه بازی تبریک می‌گویم. آنها کارشان را خیلی خوب انجام دادند و ما در توجه به جزئیات برای رسیدن به گل خوب کار نکردیم. فکر می‌کنم در سه بازی قبلی‌مان برابر رئال هم عملکرد خوبی داشتیم. در برنابئو هم عملکردمان همینطور بود و من به‌عنوان سرمربی تیم تنها چیزی که می‌توانیم از بازیکنانم بخواهم همین است.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش مقابل رئال مادرید بدشانسی آورده است، اظهار داشت: یوهان کرایف می‌گفت که چیزی به عنوان شانس وجود ندارد و من هم با او موافقم. نتوانستیم گل بعدی را بزنیم در حالی که هر کاری می‌شد برای رسیدن به گل انجام دادیم، اما طوری که ما این بازی را باختیم مزخرف‌ترین شکلی است که یک تیم می‌تواند بازنده باشد. همیشه نمی‌توان برنده بود، اما ما تلاش‌مان را کردیم. بیشتر از این چه چیزی می‌توانستم از بازیکنانم بخواهم. بیشتر از این نمی‌شد کاری انجام دهیم.

رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد

 

سرمربی سیتی درباره ضربات پنالتی هم اظهار داشت: گاهی اوقات در پنالتی‌ها شما برنده هستید و گاهی اوقات هم نه اما واقعیت این است که با وجود دفاع خوب حریف ما هم در جریان بازی آنطور که باید از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با این وجود همه بازیکنان ما در سطحی بالا بازی کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد