Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:20:01 GMT

اردبیل| ترافیک سنگین خودروها گردنه حیران را قفل کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۰۱۵

اردبیل| ترافیک سنگین خودروها گردنه حیران را قفل کرد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان ها- به دلیل ترافیک سنگین خودروهایی که به قصد مسافرت در گردنه حیران تردد دارند، این بخش از جاده کوهستانی اردبیل- آستارا از ساعتی قبل قفل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با وجود اعلام وضعیت هشدار از سوی مسئولان ستاد استانی کرونا و تاکید به خودداری از سفر در وضعیت شیوع این بیماری، برخی هم‌استانی‌ها بدون توجه به هشدارها و انجام مسافرت از ساعتی قبل سبب ایجاد ترافیک سنگین در گردنه حیران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیل عظیم بازگشت مسافران از مسیر آستارا به اردبیل موجب آن شد که خودروها بیش از یک ساعت در ترافیک بمانند. این در حالی است که به دلیل عرض کم این جاده کوهستانی خودروها به فاصله اندک و درست در مجاور هم متوقف مانده‌اند.

اردبیل| ترافیک سنگین محور گردنه حیران را قفل کردگردنه حیران ‌حال و روز خوشی ندارد؛ بولدوزر توسعه بلای جان محیط‌ زیست ‌"گردنه حیران" حادثه خیزترین منطقه گیلان شناخته شد

گردنه حیران از محورهای پرتردد از اردبیل به پایتخت محسوب می‌شود که تقریبا در تمامی روزهای تعطیل داستان ترافیک و توقف خودروها در نزدیکی تونل اردبیل تجربه می‌شود. تأخیر در حضور پلیس راه نیز مشکل را تشدید کرده است.

اخیراً به منظور حل این مشکل با پیگیری خبرگزاری تسنیم، مسئولان وعده احداث تونل دوم در کنار تونل اول برای دوبانده کردن جاده را دادند. مطابق اعلام نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز پیمانکار طرح فعالیت خود را آغاز کرده است. صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ابراز امیدواری کرد این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

تا زمان احداث این تونل شهروندان انتظار نظم‌دهی به وضعیت تردد خودروها و مدیریت ترافیک جاده از سوی راهداری و پلیس راه را دارند.

انتهای پیام/136/س

R41374/P/S6,49/CT7 بیشتر بخوانید... پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ ساخت تونل دوم حیران آغاز شد اردبیل| پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ احداث تونل دوم در گردنه «حیران» مطالعه شد تونل حیران مسدود شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ ساخت تونل دوم حیران آغاز شد اردبیل| پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ احداث تونل دوم در گردنه «حیران» مطالعه شد تونل حیران مسدود شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند ۳ زاغی‌نژاد: در بازی‌های گذشته از نظر آماری تیم برتر میدان بودیم/ شهر خودرو تیمی باکیفیت و بابرنامه‌ است ۴ فکری: امیدوارم آخرین بازی خانگی‌مان را با برد پشت سر بگذاریم/ ما هم از چمن ورزشگاه وطنی راضی نیستیم ۵ تیم فوتبال استقلال تهران به لحاظ فنی از پرسپولیس بهتر است ۶ جلالی: بازی مقابل پرسپولیس یک فینال بزرگ برای ماست/ می‌خواهیم قبل از بازی آخر به آرامش برسیم ۷ روند نگران‌کننده افزایش فوتی‌های ناشی از کرونا؛ محدودیت‌ها در استان فارس تداوم می‌یابد ۸ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است مهمترین اخبار تسنیم ظریف در گفتگو با زیاد النخاله: اقدام خائنانه امارات تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت تلاش آمریکا برای قدرت‌نمایی با ادعای دروغین توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت پوتین خواستار برگزاری نشست مجازی اعضای دائم شورای امنیت با حضور ایران و آلمان شد وال‌استریت ژورنال: حداکثر ۲ کشور از قطعنامه آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیگیری تسنیم نتیجه ترافیک سنگین گردنه حیران تونل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در مسیر روستای شبانکاره به روانسر
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم