Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، هادی عزیز‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب کردکوی در تشریح این خبر گفت: با توجه به اینکه جسد کشف شده به‌علت گذشت زمان دچار فساد نعشی شده بود با‌وجود برخی از متعلقات، امکان شناسایی چهره و معاینه ظاهری بدن وجود نداشت به‌همین خاطر دستور انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» صادر شد و از پدر و مادر سها نمونه دریافت و پس از مطابقت با «دی‌ان‌ای» جسد کشف شده پزشکی قانونی اعلام کرد جسد متعلق به سها رضا‌نژاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کردکوی ادامه داد: البته درباره علت مرگ این دختر جوان نیز آزمایش‌هایی انجام و به آزمایشگاه پزشکی قانونی ارسال شده است که اعلام نتایج آن زمان بیشتری می‌برد.به ‌گزارش دادگستری گلستان، عزیز‌زاده با بیان اینکه تحقیقات در این پرونده ادامه دارد، گفت: نیابت قضایی به دادستانی تهران برای تحقیق از اعضای تور که ساکن تهران هستند و تاکنون بازجویی نشده‌اند نیز صادر شده است.
در همین رابطه حسین زارعی، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان نیز گفت: در بررسی اولیه نشانه‌ای از قتل در جسد «سها رضانژاد» پیدا نشد. این جسد پس ‌از انتقال به پزشکی قانونی توسط تیم تخصصی پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن هویت جسد شناسایی شد.
مدیرکل پزشکی قانونی گلستان تصریح کرد: به‌دلیل فاسد شدن بخش زیادی از جنازه، امکان بررسی دقیق علت مرگ بدون آزمایش وجود نداشت اما در بررسی‌های اولیه نشانه‌هایی از وقوع قتل پیدا نشد.«سها رضانژاد» دختر طبیعت گردی است که به همراه یک گروه ۳۴ نفره به ارتفاعات جهان نما در شهرستان کردکوی سفر کرده بود و از صبح جمعه ۲۰ تیر به طرز مرموزی ناپدید شد و جسد او پس از ۲۸ روز جست‌و‌جو در جنگل‌های شموشک در پایین دست این ارتفاعات پیدا شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پزشکی قتل سفر اخبار حوادث ایران طبیعت قتل کشف جسد عکس فیلم تلگرام کرونا دختر حوادث تهران اخبار تهران سریال مرد جسد پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکی قانونی همدان در ایام نوروز فعال است

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محمد مالمیر افزود: با اشاره به این موضوع که مردم در صورت بروز حادثه یا آسیب به خدمات این سازمان نیاز دارند، افزود: واحدهای کشیک پزشکی قانونی در ایام نوروز فعال هستند.

مالمیر تصریح کرد: پزشکی قانونی با بیش از ۴۰ نوع خدمت در بخش‌های تخصصی، در تعطیلات نوروز در خدمت مراجعان است تا در صورت نیاز، همشهریان به خدمات این سازمان دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: عمده دلایل مراجعات مردم به واحد کشیک در این ایام مربوط به ارزیابی آسیب‌های ناشی از تصادفات، نزاع و درگیری و همچنین موارد مرگ‌های غیرطبیعی است که امیدواریم در نوروز امسال با کاهش حوادث مختلف از جمله تصادفات رانندگی شاهد مراجعه حداقلی مردم به مراکز پزشکی قانونی باشیم.

دیگر خبرها

  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • پزشکی قانونی همدان در ایام نوروز فعال است
  • ساعت کار کشیک نوروزی پزشکی قانونی استان تهران اعلام شد
  • کشیک پزشکی قانونی استان تهران در ایام عید اعلام شد
  • فعالیت کشیک پزشکی قانونی استان اصفهان در تعطیلات نوروز
  • رسیدگی به ۱۳۷ پرونده قصور پزشکی در آذربایجان شرقی
  • کشیک پزشکی قانونی استان اصفهان در تعطیلات نوروز فعال است
  • نزاع حدود ۱۹ هزار نفر در البرز به پزشکی قانونی کشید
  • آمادگی پزشکی قانونی کرمانشاه برای ارائه خدمات در ایام نوروزی
  • شیرینی سفر را به کام خود تلخ نکنید