Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@06:30:44 GMT

دیدار رئیسی با آیت الله یزدی در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۰۶۹

دیدار رئیسی با آیت الله یزدی در قم

  سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه با آیت الله محمد یزدی رییس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رییس اسبق آن قوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، رئیس قوه قضائیه در این دیدار گزارشی از فعالیت های دستگاه قضا ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، یزدی نیز ضمن تقدیر از خدمات و زحمات رئیسی، اقدامات اخیر رییس دستگاه قضا و تحول آفرینی و چابک سازی در قوه قضائیه را ستود و شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه را اقدامی امید آفرین و موجب اعتماد به دستگاه و پیشرفت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، ضمن آرزوی موفقیت برای رئیسی و همکارانش بر ضرورت ادامه این روند تاکید کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/00378f

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رییسی رییسی یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان این مطلب گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رییس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند