Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته سازشی بین سران کشور عربی امارات با رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد و بر اساس آن روابط بین طرفین توافق عادی‌سازی شد که دولت آمریکا نیز در این سازش نقش موثر داشته است. گفته می شود این روابط از مدت ها قبل بین امارات و رژیم صهیونیستی برقرار بوده و حالا با این توافق علنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر واکنش شدید کاربران فضای مجازی و برخی چهره های معروف کشور را در پی داشت.

بیشتر بخوانید

قالیباف: مبارزه با رژیم صهیونیستی با قدرت ادامه خواهد داشت

سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. سیدمهدی طرفین این قرارداد را گرفتار تابستان داغ و وضعیت وخیم شیوع کرونا معرفی کرد و درگیری های انتخاباتی را نیز مزید بر علت آشفتگی اوضاع آن‌ها دانست. او عنوان کرد که ترامپ و نتانیاهو ناچار به راه‌اندازی شوی تبلیغاتی هستند و این اقدامات را در همین راستا انجام می دهند.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط رئیس خبرگزاری صدا و سیما را مشاهده می کنید:

" هردو گرفتار تابستان داغ هستند و کرونا هم اوضاعشان را آشفته تر کرده. درگیری های انتخاباتی بالا گرفته. معامله قرن هم نیامده سقط شد. حالا ترامپ و نتانیاهو هیچ راهی جز شوهای تبلیغاتی با گاوها و بچه گاوهای شیرده ندارند. مرتجعینی که نه مشروعیت دارند و نه مقبولیت. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش‌ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاخ سفید امروز دوشنبه اعلام کرد که بایدن با نتانیاهو در مورد تحولات اخیر در اسرائیل و غزه از جمله وضعیت رفح و تلاش‌ها برای افزایش کمک بشردوستانه به غزه گفتگو کردند.

این تماس تلفنی در حالی انجام می‌شود که هفته گذشته چاک شومر رهبر اکثریت سنا و عالی رتبه ترین مقام یهود در تاریخ آمریکا خواستار برگزاری انتخابات جدید در سرزمین‌های اشغالی شد که این مساله واکنش‌های اعتراضی مقام‌های صهیونیست را در پی داشت.

شومر در صحن مجلس سنای آمریکا گفت که نتانیاهو یک مانع برای صلح در خاورمیانه است و با ارجحیت نهادن نجات سیاسی خود به جای منافع اسرائیل، مسیرش را گم کرده است.

هشدار سناتور آمریکایی به نتانیاهو: اسرائیل دوام نخواهد آورد

بایدن با تقدیر از صحبت‌های این سناتور ارشد، آن را یک سخنرانی خوب توصیف کرد. با اینحال کاخ سفید بعدا اعلان داشت که بایدن خواستار انتخابات جدید یا تغییر نتانیاهو نیست.

یکی از بزرگترین اختلاف نظرها بین بایدن و نتانیاهو در مورد سرنوشت رفح است که رژیم صهیونیستی اعلام کرده قصد حمله به این شهر که بیش از یک میلیون فلسطینی ساکن آن هستند را دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که قصد دارد کارزار نظامی علیه رفح را ادامه دهد، هرچند که ایالات متحده و دیگر متحدان اسرائیل از او خواسته‌اند که به این شهر در جنوب نوار غزه حمله نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر انتصابات در ارتش
  • تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه
  • اگر من رئیس‌جمهور بودم جنگ غزه رخ نمی‌داد
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • ترامپ: بایدن اسرائیل را رها کرده
  • هاآرتص: اسراییل در بحران خطرناکی گرفتار شده است
  • نتانیاهو با مقامات رژیم صهیونیستی حرف نمی‌زند!
  • گرفتار شدن کاروان نتانیاهو در میان معترضان + فیلم