Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات ساخت هنرستان ۶ کلاسه پسرانه توحید توکهور و هشتبندی شهرستان میناب با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در حاشیه کلنگ زنی این فضای آموزشی گفت: این هنرستان در راستای اجرای طرح آجر به آجر و مشارکت خیران با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید فخرالدین هاشمی افزود: این فضای آموزشی دارای ۶۰۹ مترمربع زیربنا و ۳۰۴ مترمربع ساختمان آموزشی و ۱۶۹ مترمربع کارگاه آموزشی است.

وی ادامه داد : تا مهرماه امسال ۱۸ مدرسه در میناب احداث و تحویل آموزش وپرورش این شهرستان می‌شود که چهار مدرسه افتتاحی مربوط به منطقه هشتبندی  است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان عنوان کرد : در حال حاضر بیش از ۶۷۰ مدرسه غیراستاندارد و تخریبی در استان وجود دارد که برای ایمن سازی آن هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 هاشمی یادآورشد: ۱۷۰ مدرسه تخریبی در هرمزگان در دست بازسازی است که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده از این شمار ۹۰ مدرسه در مهرماه و ۸۰ مدرسه دیگر در دهه فجر آماده و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهدشد.

وی تصریح کرد : تفاهم نامه ساخت ۲۰۰فضای آموزشی در قالب یکهزار و ۶۹۰ کلاس درس میان استانداری هرمزگان و سازمان نوسازی کشور منعقد شده که این میزان فضای آموزشی تا مهر ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان شهرستان میناب توکهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل در سال جاری قرار دارند. - اخبار استانها -

بهزاد محمدی خلفلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با اشاره به وضعیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی استان اردبیل اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری پائین است و ضرورت دارد با تلاشی مضاعف در ارتقای سرانه فضای آموزشی تلاش کرده و با همت همه جانبه کاستی ها را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همه کمبود اعتباری و نیروی انسانی ما موفق شدیم در سال جاری به 100 درصد برنامه های مصوب خود در احداث و تحویل پروژه های آموزشی دست پیدا کرده و مدارسی که تکمیل کردیم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل افزود: سال 1402 سال پرخیر و برکتی در حوزه مدرسه سازی بود به طوری که موفق شدیم 217 کلاس درس را با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد تومان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم که این عملکرد سند افتخاری بر پیشانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل بوده است.

محمدی خلفلو تصریح کرد: 200 پروژه مدرسه سازی نیز در این استان با همت خیرین و نوسازی مدارس در حال اجراست که یکی از این پروژه های مهم دارالفنون با 300 میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است که از محل مسئولیت اجتماعی بانک عامل احداث شده و در قالب 30 کلاس درس و سالن آمفی تئاتر و همچنین سالن ورزشی تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی بیان کرد: سهم اداره کل نوسازی مدارس در تکمیل این پروژه تخصیص 15 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز این واحدهای آموزشی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری