Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@07:02:32 GMT

خواهران منصوریان ۲۸ ماه محروم شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۱۲۹

کمیته انضباطی فدراسیون ووشو "شهربانو منصوریان" را ۲۰ ماه و "سهیلا منصوریان" را ۸ ماه از حضور در میادین ورزشی محروم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   فدراسیون ووشو در واکنش به برخی موارد مطرح شده در خصوص صدور احکام انضباطی شهربانو و سهیلا منصوریان بیان‌های منتشر کرد.
در این بیانیه آمده است: مطابق با ماده ۲ اهداف و وظایف آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین کوشش در جهت رسیدن به ارزش‌ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخورد‌های ناشایست می‌باشد، در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جلسه در خصوص رسیدگی به شکایت مریم هاشمی علیه شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین بررسی گزارشات مستند فدراسیون نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوی شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب و چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی؛ نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت‌های فدراسیون ووشو ایران از طریق صفحات شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرامی نامبردگان و اقدامات ضد منافع ملی و رفتار‌های خارج از شأن یک ورزشکار ملی، با حضور اعضای کمیته، طرفین شکایت و وکلای آن‌ها تشکیل گردید.
اعضای کمیته انضباطی با بررسی دقیق موارد مذکور پس از استماع شکایت شاکیان و اظهارات شهربانو و سهیلا منصوریان و دفاعیات وکلای ایشان؛ تخلفات نامبردگان را منطبق با بند‌های ۱، ۳ و ۵ ماده ۷ آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی دانسته و لذا به استناد بند ۴ ماده ۸ آئین نامه مذکور؛ شهربانو منصوریان را به مدت ۲۰ ماه و سهیلا منصوریان را با توجه به اظهار ندامت به مدت ۸ ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی محکوم نمودند.
این رأی در صورت اعتراض مطابق با ماده ۹ آئین نامه مذبور ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ قابل تجدید نظرخواهی و بررسی مجدد می‌باشد. برچسب ها: ورزشی ، ووشو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ورزشی ووشو شهربانو و سهیلا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه و دو بازیکن استقلال از آنها خواست تا دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند بازیکنان و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت 48 ساعت باید دفاعیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • نکونام باز هم محروم می‌شود؟ / مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی
  • نکونام باز هم محروم می شود؟ | مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • دوشنبه؛ جلسه ابتدایی برای رسیدگی به صحبت‌های سرخابی‌ها