Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-25@06:43:51 GMT

بحرین خائن بعدی به امت اسلام و فلسطین خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۱۵۸

بحرین خائن بعدی به امت اسلام و فلسطین خواهد بود؟

به گزارش العالم، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نیز پس از اعلام خبر توافقنامه بین رژیم صهیونیستی و امارات گفت: کشورهای عربی دیگری به جز امارات هستند که در حال تنظیم توافق نامه هایی مشابه با رژیم صهیونیستی اند.

پس از انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در سال 2011 میلادی با ورود رسمی نظامی های عربستان سعودی و امارات به خاک بحرین برای سرکوب جنبش مردمی مطالبه گرایانه در این کشور، امارات و عربستان دست بازتری و یا آشکار تری برای تاثیرگذاری در سیاست های خارجی این کشور پیدا کردند که باعث شدت گرفتن روند عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط رژیم آل خلیفه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بحرین اولین کشور عربی بود که روز گذشته توافق امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی را در بیانیه ای تبریک گفت. در بیانیه وزارت خارجه بحرین آمده است: تلاش های دیپلماتیک امارات برای به سرانجام رسیدن این توافق یک گام تاریخی به شمار می رود که باعث افزایش ثبات و صلح در منطقه خواهد شد.

به گزارش زید بنیامین خبرنگار عراقی مستقر در واشنگتن به نقل از رسانه های اسرائیلی، مذاکرات رژیم بحرین با رژیم صهیونیستی برای امضای توافقنامه ای با رژیم اشغالگر قدس به مراحل پیشرفته ای رسیده است.

با توجه به اقدامات پی در پی رژیم بحرین و هروله آن بسوی سازش با اسرائیل، گزافه نیست که بگوییم این رژیم سردمدار عادیسازی روابط با اسرائیل در بین کشورهای عربی و منطقه بوده است و اکنون می کوشد تا گوی رقابت را در عرصه خیانت به امت اسلام بار دیگر از دیگر رقبای خود برباید.

برجسته ترین اقدام رسمی رژیم بحرین در این راستا برگزاری نشست منامه بود که در آن از برنامه های اقتصادی معامله قرن رونمایی شد.

آل خلیفه تاکنون اقدامات زیادی را بطور آشکار و سری طی سال های متمادی برای نزدیک شدن بیشتر به رژیم صهیونیستی انجام داده که یکی از مهم ترین آنها بنا بر اعلام ارتش رژیم اشغالگر قدس ارسال اطلاعات امنیتی مرتبط با ایران و بعضی از گروه های مقاومت فلسطینی در فوریه سال 2014 میلادی توسط دستگاه های اطلاعاتی این کشور به اسرائیل بوده است.

گفتتی است مواضع رسمی حکومت بحرین درست در نقطه مقابل مواضع و باورهای مردم بحرین چه شیعه و چه سنی قرار دارد. فعالان بحرینی که با قبضه امنیتی آل خلیفه بر میدان داخلی تنها عرصه مجازی را بعنوان اهرم فشاری بر این حکومت دیکتاتور در اختیار دارند، از روز گذشته در اعتراض به توافق ننگین امارات و اسرائیل و در پی استقبال از آن توسط رژیم بحرین مطالبی را با هشتگ "عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت است" (#التطبيع_خيانة) منتشر کردند که این هشتگ از شب گذشته در صدر دیگر هاشتگ ها (ترند) قرار دارد.

فعالان سیاسی، حقوقی، اجتماعی، مذهبی و اهالی رسانه و حتی شعرای بحرینی طی توییت هایی با صریح ترین عبارات خشم خود را از اقدامات خیانت‌بار امارات و رژیم بحرین اعلام کرده و نوشتند بازی با کلمات سودی ندارد، خیانت خیانت است و مواضع ننگین آل خلیفه بر خلاف مواضع ملت بحرین است. برخی کاربران نیز با انتشار سخنان آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین و شیخ علی سلمان دبیرکل زندانی جمعیت الوفاق مبنی بر حمایت همه جانیه از قضیه فلسطین تاکید کردند بحرینی ها علیرغم تمام رنج های خود، بر سر پیمان عهد و وفا با قدس خواهند ماند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم بحرین آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد

لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» و وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی در این باره، گفت: ۲۰۰ روز پس از آغاز جنگ پنج موشک به «سدیروت» و ۲ موشک به پایگاه «زیکیم» پرتاب شد، این یک روز واقعی نبرد در شمال با حملات مداوم و به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در «عکا» و «کریات شمونه» بود و این درحالی است که همچنان ۱۳۳ ربوده شده (اسرای صهیونیست) هنوز در دست حماس هستند.

وی با اشاره به آغاز عید یهودیان موسوم به «پسح» در این شرایط، افزود: این عید آزادی نیست، این هرج و مرج است و زمان آن فرا رسیده است که رهبران (رژیم) اسرائیل مسئولیت را بر عهده بگیرند و به خانه خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه