Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@20:52:27 GMT

هفتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد 

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۲۰۹

هفتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: به مناسبت عید غدیر علی رغم شیوع کرونا، جشنواره غدیر ولایت را برای هفتمین سال متوالی اما متفاوت تر از سال های گذشته برگزار کردیم.

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت عید غدیر علی رغم شیوع کرونا، جشنواره غدیر ولایت را برای هفتمین سال متوالی اما متفاوت تر از سال های گذشته برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: این جشنواره در سه بخش آموزشی، فرهنگی و هنری برگزار شد اما به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم در بخش ورزشی برنامه ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: در راستای برگزاری جشنواره غدیر، یک هفته قبل از عید غدیر  کتابی تحت عنوان پیک غدیر را در بین اعضای کانون توزیع کرده و از بچه ها خواستیم مطالب آن را مطالعه کرده تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: امسال برای نخستین بار آیاتی که مرتبط با ولایت امام علی علیه السلام و غدیر از جمله آیات اکمال دین، ولایت و تبلیغ را روی برگه های A4 چاپ کرده و در  بین بچه ها توزیع کردیم تا در افتتاحیه این جشنواره به صورت دسته جمعی این آیات را تلاوت کنند.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان ادامه داد: این آیات با هدف آشنایی بچه ها با جایگاه و شخصیت والای امیرالمومنین علی علیه السلام و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت قرائت شده و ثواب قرائت این آیات هدیه به ساحت مقدس حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) شد.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های جشنواره غدیر، برگزاری ختم صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور، قرائت دعای فرج امام زمان (عج) و قرائت صلوات خاصه و همچنین قرائت دعای برادری و ذکر یا علی بود.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: بچه های کانون را به سه گروه شهید سلیمانی، شهید طیاری و شهید حججی تقسیم کردیم تا با ارائه آثار خود به این جشنواره با یکدیگر به رقابت بپردازند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره غدیر ولایت عید غدیر غدیر جشنواره غدیر حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب