Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:31:18 GMT

۲ دستگاه پیانو قاچاق کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۲۴۴

۲ دستگاه پیانو قاچاق کشف شد

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز دو دستگاه پیانو قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ «علی اکبر مرادی»  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان حاجی‌آباد در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دربازرسی از خودرو مذکور دو دستگاه پیانو قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

 

این مسئول انتظامی، ارزش محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چهارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می کند.

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیانو قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی