Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:59:17 GMT

ممنوعیت نصب بنر ترحیم در سطح شهرستان ایذه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۲۷۴

ممنوعیت نصب بنر ترحیم در سطح شهرستان ایذه

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامحسین اسدی شهردار ایذه گفت: در سال‌های اخیر علاوه بر خودرو‌های بلندگودار، نصب بنر و بیلبورد عکس درگذشتگان نیز به یکی از عادات مذموم در سطح این شهرستان تبدیل شده است.

او با اشاره به نقش این بیلبورد‌ها در شیوع افسردگی بین مردم اشاره کرد و افزود: در این برهه که مردم از مشکلات مختلف رنج می‌برند، دیگر مشاهده عکس درگذشتگان در ابعاد چند متری آن هم به تعداد زیاد چیزی جز افزایش غم مردم در پی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی اظهار داشت: از همشهریان تقاضا داریم که در این راه با ما همکاری کنند، زیرا محیط عمومی متعلق به اشخاص نیست که تصاویر افراد را در معرض دید عموم قرار می‌دهیم، شهروندان در فضای عمومی که متعلق به همه است این تصاویر را می‌بینند و غمگین و آزرده می‌شوند و این خود مشکل‌آفرین است.

شهردار ایذه با تاکید بر اهمیت برجسته کردن دارایی‌های مثبت شهرستان ادامه داد: دانشمندی که افتخاری آفریده، ورزشکاری که قهرمان شده و پرچم شهر را بالا برده، هنرمندی که وجهه هنری شهر را به نمایش گذاشته است و افرادی از این قبیل که هر نوع کار ارزشمند دیگری که نمایش و حرف زدن از آن غرورآفرین و امیدوار کننده باشد باید در سطح شهر معرفی شوند تا امید به زندگی در مردم افزایش یابد.

این مقام مسئول: در وهله اول از شهروندان درخواست می‌کنیم از نصب بنر درگذشتگان و آگهی ترحیم در سطح شهر خودداری کنند، اما از امروز واحد اجرائیات شهرداری به صورت شبانه روزی گشت زنی و بنر‌های نصب شده را جمع‌آوری خواهد کرد. اگرچه فضای مجازی به عنوان جایگزینی برای این رسم غلط است، اما مردم می‌توانند از بستر شبکه‌های اجتماعی برای اعلام اینگونه موارد استفاده کنند تا ضمن رعایت حقوق سایر همشهریان در زیبا سازی شهر نیز سهیم باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آگهی ترحیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروسی جنگی در خوزستان ۱۳ نفر را بیمارستانی کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: شب گذشته درجشن عروسی در یکی از تالار های نزدیک شهر یکی از حاضران با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

سرهنگ رمضان گوروئی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضایی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده ، تالار عروسی مهر و موم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: پلیس با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعا برخورد می‌شود.

کد خبر 839991 برچسب‌ها تیراندازی خبر ویژه ازدواج - طلاق

دیگر خبرها

  • بازداشت عاملان تیراندازی در شهرستان ایذه
  • تیراندازی در مراسم عروسی / ۱۳ ایذه‌ای مجروح شدند
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • عروسی جنگی در خوزستان ۱۳ نفر را بیمارستانی کرد
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه