Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی بیست و پنجم مرداد به رشته‌های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مربیان تیم ملی به من هم نگاه کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشید باقری درباره آخرین وضعیت مس رفسنجان و نتایج خوب این تیم با محرم نویدکیا گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و خدا را شکر که فشار از روی تیم برداشته شد. وقتی محرم نویدکیا هدایت تیم را به‌عهده گرفت، به مس رفسنجان آرامش داد و این همان چیزی است که ما می‌خواستیم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم و در این مقطع فقط نیاز به آرامش داشتیم و خدا را شکر می‌کنیم که شرایط بهتر شده است. امیدوارم آخرین بازی سال برابر ذوب‌آهن را هم با موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

به نقل از تسنیم وی در مورد حل‌شدن مشکلات مالی مسی‌های رفسنجان تأکید کرد: قسمتی از این مشکلات حل شد و ما دوباره با صحبت‌های سرمربی تیم به تمرینات برگشتیم، امیدواریم که مشکلات مالی هم به‌صورت کامل برطرف شود.

باقری راجع به کارکردن با محرم نویدکیا تصریح کرد: من با هر مربی که کار کردم نهایت توانم را به‌کار گرفتم که چیزهای جدیدی یاد بگیرم. نویدکیا هم در دوران بازیگری یکی از هافبک‌های خلاق و اسمی فوتبال ایران بود و در این مدت هم نکات خوبی را از این مربی یاد گرفتم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان درباره فصل نقل‌وامتقالات زمستانی و اینکه بحث حضورش در استقلال مطرح شده بود، یادآور شد: این موضوع جدی بود. من و باشگاه استقلال خیلی تلاش کردیم که این انتقال انجام شود، ولی در نهایت شرایط مهیا نشد. من بازیکن رفسنجانی و بومی مس هستم و همین موضوع شرایط را برای جدایی‌ام سخت کرد، ولی محمد خدابنده‌لو بازیکن بومی نبود و راحت جدا شد. من با باشگاه و سرمربی تیم صحبت کردم، ولی در نهایت قسمت نبود به استقلال برگردم، حالا هم در مس هستم و افتخار می‌کنم که پیراهن تیم شهرم را بر تن کرده‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا امیدوار به دعوت به تیم ملی هستید؟»، گفت: خوشحالم که در نقل‌وانتقالات زمستانی تیم‌های بزرگ لیگ دنبال جذب من بودند. وقتی مربیان لیگ برتری روی جذب من نظر دارند این نشان می‌دهد که در دوران اوج فوتبالم هستم و امیدوارم اعضای کادر فنی تیم ملی به من هم نگاه کنند. تیم ملی جای بازیکنان آماده است و خدا را شکر من هم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتم، امیدوارم کادر فنی تیم ملی فرصت دعوت شدن را به من هم بدهد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885024

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیارد تومانی سرخابی ها پس از شهرآورد
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • اسبقیان: نگران نباشید، مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس رفع می‌شود
  • جنوبی‌ها در صف سقوط!
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • امیدوارم مربیان تیم ملی به من هم نگاه کنند
  • دیدار یحیی و اوسمار پیش از شهرآورد
  • امید عالیشاه در گفت‌وگو با قدس: قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است / فاصله زیادی با صدرنشین نداریم
  • قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است
  • رفتینگ نیازمند نگاه ویژه‌تری است