Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:08:43 GMT

سراج: داوران لیگ نتایج را مهندسی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۲۹۵

سراج: داوران لیگ نتایج را مهندسی می‌کنند

به گزارش ایرنا بهنام سراج جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و شاهین بوشهر اظهار داشت: ما مشکلات زیادی در نیم فصل دوم داشتیم که منجر به کسب نتایج نامطلوب شد.

وی افزود: تنها تیمی بودیم که در نیم فصل دوم تقویت نشدیم ولی انتظارات از ما همان انتظار نیم فصل اول بود.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما ۱۱ نفر در زمین داشته که باید برابر ۴۰ نفر می جنگید و به راحتی حق ما را پایمال می کردند و هیچکس بدنبال احقاق حق صنعت نفت نبود حتی رسانه ها هم در حق این تیم اجحاف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سراج تصریح کرد: برابر تیم هایی بازی کردیم که همانند ما شانس کسب سهمیه آسیا را داشتند ولی با این تفاوت که آنها تمامی امکانات آسیایی شدن را داشتند و ما نداشتیم.

وی افزود: صنعت نفت در آبادان هم تنهاست و حتی دشمنانی در همین آبادان دارد، با این شرایط چه انگیزه ای برای آسیایی شدن باقی می ماند؟

سراج با انتقاد از نحوه داوری های لیگ گفت: داور همانند قاضی است که حق اشتباه ندارد ولی داوران ایرانی قیمت پیدا کرده اند و این قیمت ها، نتایج بازی ها را رقم می زنند.

وی اظهار داشت: به تنهایی نتوانستم مانع پایمال شدن حق صنعت نفت بشوم و دیگر سکوت جایز نیست، یک گروه بزرگ شامل سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی باید حق صنعت نفت را بگیرند.

سراج گفت: مردم چطور انتظار دارند حق صنعت نفت را به تتهایی بگیرم؟ یک تیم قوی تشکیل شود تا با مستندات حق نفت را بگیریم.

وی اظهار داشت: فردا با تیمی بازی می کنیم که قلدر است و مربی کاربلدی دارد ولی ما محکوم به برد هستیم، مجموعه تیم در ۲ بازی باقی مانده برای دل خود بازی خواهند کرد.

سراج نتایج اخیر صنعت نفت را غیر طبیعی خواند و گفت: بازیکنان می دانند نتایج اخیر صنعت نفت واقعی نبوده ولی در ۲ بازی باقی مانده فقط به فکر برد خواهیم بود.

وی افزود: ما دیگر برای هیچکس بازی نمی کنیم و فقط برای خودمان بازی خواهیم کرد زیرا تنها بودیم و هیچکس همراه و حامی نبود.

سراج گفت‌: هر مربی که هدایت صنعت نفت را بر عهده می گرفت کمتر از یک میلیارد از باشگاه طلب نمی کرد ولی آمدم تا برای تیم شهرم تلاش کنم ولی نمی دانستم تنها هستم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و نهم لیگ برتر میزبان شاهین شهرداری بوشهر است.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان حق صنعت نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درهای مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت به روی مستندسازان باز است

مدیر مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت اظهار کرد: درهای مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های نفت به روی اصحاب رسانه، مستندسازان، پژوهشگران، محققان و دانشجویان برای نشان‌ دادن پیشرفت این صنعت در ۱۱۵ سال گذشته باز است.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، حسین شاملی روز جمعه (۲۵ اسفندماه) در یکصدوهفتادوهشتمین برنامه نردبان (شبکه مستند) حضور یافت و در تبیین فعالیت‌های این مدیریت گفت: حدود ۱۰ سال از تشکیل مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت می‌گذرد و هم‌اکنون این مدیریت دارای هشت موزه و نمایشگاه دائمی، ۱۱۴ اثر ثبت ملی شده از جمله بخش‌هایی از پالایشگاه آبادان، چاه شماره یک مسجدسلیمان و باغ خرمکوشک است.

وی با اشاره به اینکه در مرکز اسناد این مدیریت حدود ۱۱ میلیون برگ سند تاریخی در موضوعات فنی، بین‌المللی، عملیاتی و کارکنان در چهار بخش عادی، محرمانه و خیلی ویژه نگهداری می‌شود که به فراخور در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد، افزود: کار دیجیتال‌سازی این اسناد هم‌اکنون آغاز شده است و در آینده نزدیک دستیابی به این اسناد در بستر اینترانت فراهم می‌شود.

مدیر مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت با بیان اینکه تاریخ کشور ما با وجود آنکه در ۱۱۵ سال گذشته در شئون مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی و بین‌المللی با صنعت نفت گره خورده است، اما مردم کشور ما هنوز با این صنعت و خدمات آن به‌خوبی آشنا نیستند، ادامه داد: بهترین مسیر برای نشان دادن خدمات و پیشرفت صنعت نفت، مرکز اسناد است تا با بررسی تحولات تاریخی این صنعت، خدمات و پیشرفت آن برای مردم نشان داده شود.

شاملی از موزه‌های دروازه دولت تهران، بنزین‌خانه آبادان، کارآموزان آبادان، صنعت پخش سبزوار، چاه شماره یک مسجدسلیمان، نفت‌سوزهای کرمان و موزه میراث صنعت نفت محمودآباد به‌عنوان هفت موزه فعال صنعت نفت نام برد و افزود: نفت بعد از صنعتی شدن به برخی نقاط کشور مانند مسجدسلیمان و آبادان هویت داد و مطرح‌ شدن و رشد این شهرها در ایران و جهان مرهون نفت است.

وی با بیان اینکه صنعت نفت با وجود ۱۱۵ سال فعالیت و خدمت در مباحث مربوط به پیوست‌های فرهنگی ضعیف عمل کرده است، گفت: البته این نگاه و کم‌توجهی به مسائل فرهنگی با توجه به تأکید مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حال تغییر است.

دیگر خبرها

  • درهای مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت به روی مستندسازان باز است
  • درِ موزه‌های نفت به روی مستندسازان باز است
  • واکنش سهراب به فحاشی عجیب در انزلی
  • خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان + فیلم
  • برد شیرین ملوان و ادامه روزهای بد صنعت نفت
  • به استقبال نوروز با پیروزی ملوان برابر حریف جنوبی
  • شکست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ملوان
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی
  • نفت آبادان ‌کم‌ جان است، ولی بی جان نیست