Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار با تراکتور در لیگ برتر، اظهار داشت: تراکتور مهره‌های شاخصی دارد و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. ساکت الهامی تلاش زیادی انجام داده تا بازیکنان تراکتور را برای جام حذفی و لیگ برتر آماده کند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آن چیزی که مشخص است بازی سختی مقابل تراکتور داریم. البته این سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود.

ثاقبی به بازی با تراکتور نمی‌رسد

سرمربی ماشین سازی در مورد شرایط بازیکنان این باشگاه قبل از بازی با تراکتور، عنوان کرد: ما برای این دیدار یک محروم و ۳ مصدوم داریم. شاهین ثاقبی قطعا به این بازی نمی‌رسد و در تلاش هستیم تا ۲ بازیکن دیگر را به شرایط مسابقه برسانیم.

زنوزی به دنبال سالم سازی در فوتبال است

افاضلی در خصوص اینکه آیا زنوزی مالک ۲ باشگاه تراکتور و ماشین سازی خواستار پیروزی تیم خاصی است یا خیر، بیان کرد: زنوزی به دنبال سالم سازی در فوتبال است و اینکه نتایج بازی‌ها در زمین مشخص شود. به طور قطع او کسی نیست که بخواهد چنین کاری را انجام دهد.

او افزود: من تازه به این مجموعه اضافه شده ام و از بقیه در این خصوص سوال پرسیدم. او حتی یک بار هم نشده که چیزی درباره نتیجه بازی‌ها بگوید. زنوزی چند روز قبل سر تمرین ما حاضر شد و بعد از آن به تمرین تراکتور سر زد. در آن زمان تاکید کرد که شما باید در ۳ بازی خود موفق شوید و عین این حرف را به تراکتوری‌ها هم گفت. قشنگ نیست درباره فردی که این همه برای فوتبال خرج کرده اینگونه صحبت شود.

بیشتر بخوانید

افاضلی: یک تنه مدیریت پارس جنوبی را بر عهده داشتم بازی قبلی کار‌هایی که از بازیکنان خواستیم را به خوبی اجرا نکردند

سرمربی ماشین سازی در مورد اینکه آیا مشکل این تیم در حفظ نتیجه برطرف شده است یا خیر، پاسخ داد: به هر حال ما روی این مسئله هفته قبل و این هفته کار کرده ایم. بازی قبل کار‌هایی که از بازیکنان خواستیم را به خوبی اجرا نکردند. صحنه‌ای هم که منجر به پنالتی شد بسیار بچه‌گانه بود. امیدوارم این مشکلات دیگر تکرار نشود.

با جدایی حامد لک مخالفم

افاضلی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس برای جذب حامد لک، تصریح کرد: من در این زمینه با پرسپولیس صحبت نکرده ام و حامد لک هم با من صحبتی نداشته است. با این وجود امیدواریم که او در تبریز باقی بماند. قطعا با جدایی حامد لک مخالفم.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال هومن افاضلی ماشین سازی حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند

تیم فوتبال تراکتور موفق شد مقابل شمس آذر به پیروزی دست یابد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شمس آذر قزوین در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تراکتور به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی منصوریان و دیدار در زمین ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد. مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ و رحمان جعفری در دقیقه ۵+ ۹۰ دو گل تراکتور را در این بازی به ثمر رساندند.

تراکتور با این پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و تیم شمس آذر نیز با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

دیگر خبرها

  • حسین‌زاده: در تراکتور همه چیز میزان است!
  • شجاع: هواداران تراکتور انتظار قهرمانی دارند
  • تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • زنوزی وعده ساخت تراکتور قوی‌تر در فصل آینده داد؛ بازی‌های خانگی در تبریز رایگان شد
  • تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است
  • هدیه ویژه زنوزی به هواداران؛ بلیت تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • تراکتور با قدرت وارد نقل و انتقالات شد!
  • بلیت تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • بزرگ‌ترین اجتماع فوتبالی در دانشگاه تبریز (عکس)
  • عکس| سفر کوتاه علی خطیر به تبریز