Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:29:23 GMT

هدیه بزرگ و عجیب مدافع مورد نظر بارسلونا! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۲۹۹

داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ در دقایق ابتدایی به شکلی عجیب دروازه خودی را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بازی مقابل بارسلونا را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط توماس مولر به گل رسید، اما در ادامه بارسا تیم برتر میدان شد و خیلی زود توانست به گل تساوی دست پیدا کند.

 

روی ارسال از سمت راست بود که داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن قصد داشت مانع رسیدن پاس به لوییس سوارز شود و ضربه او به اشتباه و بالاتر از دستان مانوئل نویر وارد دروازه خودی شد تا یکی از عجیب ترین گل های لیگ قهرمانان این فصل رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوید آلابا به شدت مورد توجه بارسلونا قرار دارد و این مدافع هنوز برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ با این باشگاه به توافق نرسیده است. داوید آلابا دستمزدی همطراز با ستاره های بزرگ بایرن می خواهد و مدیران این باشگاه هنوز خواسته او را قبول نکرده اند. بارسلونا از این بازیکن خواسته تا پایان قراردادش یعنی تابستان سال بعد در بایرن مونیخ باقی مانده و یک سال دیگر با انتقالی رایگان راهی نوکمپ شود. اینگونه بارسا به داوید آلابا قول داده دستمزد مورد نظرش را پرداخت خواهد کرد.

 

 

 

 

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ داوید آلابا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-1 بایرن مونیخ)

جمال موسیالا در دقیقه 36 موفق به باز کردن دروازه دارمشتات شد تا حساب کار برای بایرن مونیخ 1-1 شود.

دانلود (6.2MB)

دیگر خبرها