Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢١:١٣ امروز (جمعه) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان فخر رازی تقاطع خیابان نظری، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش‌نشان‌ها در مدت زمان کمتر از سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه که کاربری نگهداری کاغذ و کتاب داشت، انفجاری رخ داده که موجب آتش‌سوزی و تخریب بخشی از دیوار ساختمان شده‌ بود.

ملکی گفت: شعله از پنجره‌ها بیرون می‌زد و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی داخل ساختمان هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق بلافاصله جست‌وجوی این محل را آغاز کردند که سه آقا و یک خانم را که دچار مصدومیت شده بودند، از محل خارج کردند. آتش‌نشانان این افراد را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان این که در حال حاضر شعله‌زنی اولیه انجام شده، گفت: با توجه به وقوع انفجار و ریزش آوار، نیروها همچنان در حال جست‌وجو هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی ساختمان چهارطبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی ساختمان در شرق تهران هشت نجات‌یافته داشت

به گزارش قدس آنلاین سید جلال ملکی عصر یکشنبه  گفت: ساعت ۱۳:۲۲ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان کلاهدوز تقاطع بلوار کاوه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک ساختمان ۶ طبقه مسکونی ۲۰ واحدی در طبقه همکف، یک چلوکبابی معروف وجود داشت که در قسمت زیرزمین مملو از مواد خوراکی از جمله روغن و ۲ دستگاه موتورسیکلت بود.

ملکی ادامه داد: آتش سوزی به طور کامل به این انباری سرایت کرده و دود بسیار غلیظی به طبقات رفته بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند که هشت نفر شامل پنج خانم و سه آقا را به سلامت خارج کردند.

به گفته ملکی علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران
  • حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران
  • آتش‌سوزی ساختمان در شرق تهران هشت نجات‌یافته داشت
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران
  • نجات ۲ کودک در حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران
  • آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد