Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم هنوز شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم کاری که شروع کردیم و باید بتوانیم انشاءالله به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مصدوم و محروم زیاد داریم ولی خب تیم‌مان خوب است  برنامه‌های مشخصی داشتیم که خیلی مهم بود در راستای آن برنامه‌ها حرکت کنیم و این هفته این کار را انجام دادیم انشاءالله بتوانیم در این بازی نسبت به سه بازی قبل پیشرفت داشته باشیم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، حتما این پیشرفت محسوس مشاهده می‌شود. سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد عدم نتیجه‌گیری تیمش بیان کرد: ما هجومی بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم، پارس جنوبی در خانه خودش دو گل زدیم مقابل تیم سایپا و تراکتور ایجاد موقعیت کردیم ولی از مهم‌تر این است که شصخیت تیم‌مان را بتوانم نشان دهم در این 3 بازی یک گل دریافت کردیم. دفاع تیمی‌مان خیلی خوب شده است و این حاصل تمرین است که با بازیکنان انجام دادم. پاشازاده درباره حواشی شاهین تصریح کرد: امروز در تمرین گفتم که به خاطر هواداران و شرفمان باید نتیجه بگیریم. دارایی باشگاه همین است. گاهی اوقات من سخت‌گیری می‌کنم و حساس هستم. باشگاه هر چه داشته به میان آورده و آن خصوصی بودن و دولتی بودن تفاوت‌ها را ایجاد کرده است. اگر بخواهم از باشگاه عصبانی شوم نمی‌شود، به حسین مالکی هم گفتم دارایی باشگاه همین است و نباید ناراحت باشد. وی در مورد آمادگی بازیکنانش از لحاظ روانی مقابل تیم صنعت نفت افزود: صحبت‌های لازم انجام شده و جلساتی برگزار کردیم که حتما تأثیرگذار است و سعی می‌کنیم به یک منطق خوبی برسیم که احساسی نشویم و موقعیت‌هایمان را از دست ندهیم برای من مهم است که تیمم با شخصیت بازی را شروع و تمام کند و انشاءالله اتفاق خاصی پیش نیاید تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی آیت‌الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ این شورا با اشاره به فرارسیدن سال نو اظهار کرد: امیدوارم سال پیش رو سالی سرشار از سلامتی، عزت و سعادت برای ملت عزیز ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در این روزها با ارزیابی اعمال و رفتار فردی و اجتماعی خود در سالی که روزهای پایانی‌اش سپری می‌شود، اصطلاحاً محاسبه نفس داشته باشیم و آماده شویم برای آغاز سال جدید. از خداوند مهربان بخواهیم به ما توفیق دهد در سال جدید چند گام به جلو برداریم و وظایف فردی و اجتماعی خویش را بهتر انجام دهیم.

آیت‌الله جنتی عنوان کرد: امسال بهار طبیعت و بهار عبادت که ماه مبارک رمضان است همزمان شده‌اند و امیدواریم برکات مادی و معنوی این ماه عزیز و به‌ویژه شب‌های باعظمت قدر شامل حال همگان شود.

وی تاکید کرد: در این روزها که همه برای آغاز سال نو آماده می‌شوند باید بیشتر به فکر نیازمندان باشیم و این نکته را در نظر داشته باشیم که بر اساس آموزه‌های اسلام، ما وقتی به نیازمندان کمک می‌کنیم قبل از اینکه مشکل آنها را حل کنیم به خودمان کمک کرده‌ایم و برای رشد خودمان کار کرده‌ایم.

دبیر شورای نگهبان در پایان گفت: با وجود عداوت‌های دشمنان ایران اسلامی و مشکلاتی که برای ایران اسلامی به وجود آورده‌اند، حرکت کلی کشور به سمت پیشرفت است و ان‌شاءالله با همت همه مسئولان، به ویژه مجلس جدید، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم و مشکلات موجود مرتفع شود.  

دیگر خبرها

  • آرزوی آیت‌الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز
  • امیدواریم سال آینده شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • عنایتی: جلوی این پرسپولیس هم دفاع اتوبوسی نکردیم
  • آیت الله جنتی: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان
  •  مورایس: رامین رضاییان خیلی بهتر شده؛ آرزوهایی داریم که شاید به آنها نرسیم
  • اوسمار: به دنبال جهشی بلند در ۱۰ بازی آخر هستیم
  • رضا عنایتی: پرسپولیس باهوش است؛ خیلی از امتیازات را به خاطر داوری از دست دادیم
  • اوسمار: دیدار با گل‌محمدی یک دورهمی دوستانه بود
  • عنایتی: بازی با پرسپولیس، سخت و حساس است