Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:31:33 GMT

قتل داماد توسط پدرزن در شوش

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۳۱۳

قتل داماد توسط پدرزن در شوش

حمیدرضا بهاروند روزجمعه درگفت وگوبا ایرنا افزود: روز چهارشنبه بروز اختلاف خانوادگی سبب درگیری داماد و پدرزن در روستای مالک اشتر بخش شاوورشوش شده بود که در پی آن این اختلاف به درگیری بین داماد و پدر زن می شود.
وی افزود: در جریان کشمکش و درگیری پدر خانم ۴۵ساله و داماد ۲۳ساله این خانواده را با شلیک یک تیر از سلاح شکاری از پای در می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهاروند ادامه داد: پس از شلیک داماد از ناحیه شکم مورد اصابت قرار می گیرد و به بیمارستان منتقل می شود که بعداز ۲ روز امروز فوت شد.
وی گفت: با حضور بموقع پلیس هم اکنون امنیت در روستای یادشده برقرار است و بزودی نیز قاتل دستگیرخواهد شد.

برچسب‌ها دزفول شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول شوش دزفول شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال قهرمان سال 1402

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی لیگ برتر ایران در سال 1402 بین تیم‌های استقلال و هوادار برگزار شد و آبی‌های پایتخت با پیروزی یک بر صفر با صدرنشینی در لیگ برتر به تعطیلات رفتند.

استقلالی‌ها که پیش از آغاز جام ملت‌ها توانستند صدرنشینی نیم فصل را به دست آوردند با شروع مجدد لیگ هم این عنوان را نگه داشتند و تا پایان سال در صدر جدول قرار گرفتند، شکست دادن سپاهان و تساوی با پرسپولیس شرایطی را فراهم کرد که اختلاف امتیاز این تیم با دیگر مدعیان کمتر نشود و حاشیه امنیت خوبی در جدول داشته باشند و با کسب پیروزی مقابل هوادار با 3 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرند.

هرچقدر شروع سال 1402 برای آبی‌ها تلخ بود پایان آن با جواد نکونام به شکل دیگری رقم خورد و آنها همچنان در صدر جدول حضور دارند و خیلی سخت گل دریافت می‌کنند و همین موضوع شرایطی را فراهم می‌کند که با یک گل هم امتیاز کامل مسابقات را بردارند و صدرنشینی خود را ادامه دهند.

بیست و یک مسابقه در سال 1402 در لیگ برتر انجام شد و استقلال فقط مقابل سپاهان شکست خورد، اگر استقلالی‌ها در 7 تساوی‌ای که به دست آوردند کمی بهتر نتیجه می‌گرفتند و پیروزی‌های بیشتری داشتند با اختلاف بیشتری صدرنشینی خود را جشن می‌گرفتند.

با پایان سال 1402 استقلال خوشحال‌ترین تیم لیگ برتر است و سال 1403 را با اهدافی خاص شروع خواهد کرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای کسب امتیازات داخل خانه، خارج از خانه و تقابل با مدعیان قهرمانی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استقلال قهرمان سال ۱۴۰۲
  • برادر داماد رئیسی پشت کاظم صدیقی ایستاد | روحانیت انقلابی و ولایی آماج حملات دشمن است
  • آزادی زندانی اردبیلی توسط کریم انصاری‌فرد
  • کریم انصاری‌فرد زندانی آزاد کرد
  • آزادی زندانی اردبیلی توسط کریم انصاری فرد
  • استقلال قهرمان سال 1402
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی در ماجرای تخلف هزار میلیاردی
  • تمسخر مرغ سحر توسط داماد حاتمی کیا روی آنتن
  • انحلال شورای شهر نسیم شهر در دست بررسی/تصمیم با وزارت کشور است