Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از انهدام شبکه هرمی یونیک فاینانس با ورود دستگاه قضائی و گزارش و همکاری اداره اطلاعات این استان و دستگیری سرشبکه‌های آن خبر داد و عنوان کرد: این شرکت توسط فردی اهل اردبیل و ساکن ترکیه در سال ۱۳۹۷ پایه گذاری شد و سه متهم دیگر زیرمجموعه‌های مستقیم این فرد در یونیک فاینانس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به اقامت متهم ردیف اول در ترکیه، شبکه یونیک فاینانس در اردبیل " rc " مورد نیاز برای افتتاح حساب جدید را از طریق او تهیه می‌کرد؛ به این صورت که ارز مذکور به صورت دلار توسط متقاضیان تهیه و در اختیار یکی از متهمان قرار می‌گرفت و او آن را توسط برادر خود به صرافان ارسال می‌کرد تا ارز مربوطه به صورت حواله از کشور خارج شود.

این مقام مسئول در اردبیل در خصوص میزان ارز‌های خارج شده از کشور توسط متهمان عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته با اقدامات متهمان پرونده تقریباً سه و نیم میلیون دلار به طریق مذکور ارز از کشور خارج شده است.

عتباتی با تشریح عناوین اتهامی متهمان این پرونده بیان کرد: اخلال در نظام اقتصادی و ارزی کشور از طریق عضویت و جذب اعضا در شرکت هرمی یونیک فاینانس به منظور کسب در آمد و منفعت غیر قانونی اتهام متهمان این پرونده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در پایان اظهار کرد: فرآیند تحقیقات مقدماتی این پرونده در شرف تکمیل است و متهمان پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری متناسب به زندان معرفی شده‌اند.

انتهای پیام / ش ج 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخلال در نظام اقتصادی انهدام باند سارقان متهم ردیف اول یونیک فاینانس یونیک فاینانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  علی‌ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک زن  برای فروش زنجیر طلای تقلبی، تیمی از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله برای بررسی موضوع به صورت نامحسوس در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی تخصصی مشخص شد که فاکتورهای ارائه شده به همراه طلا جعلی است افزود: این خانم به همراه هم‌دست خود که یک مرد جوان بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.  

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی زنجیر تقلبی طلا با خلوص کم کشف شد، خاطرنشان کرد: این زن و مرد با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد،   ۱۴ گردنبند را به شهروندان فروخته و در این میان از دو نفر دیگر نیز کمک گرفته بودند.

وی با بیان اینکه مخفیگاه دیگر متهمان پرونده که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند در جنوب شرق تهران شناسایی شد، گفت: دو نفر دیگر هم که دو مرد جوان بودند، از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهمان سابقه دار پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ساخت و فروش طلاهای تقلبی به شهروندان به ارزش دو میلیارد ریال در تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: هر چهار متهم  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم دیگر  و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • شیوه جدید کلاهبرداری با ساخت فیلم جعلی ضرب و جرح | انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران/ سرمایه‌گذاری با فیلم ساختگی گروگانگیری!
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت