Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی بیست و پنجم مرداد به رشته‌های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صادق ستاری‌فرد افزود:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند، در صورتی که جذب نیروی انسانی در حوزه تربیت‌بدنی به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

ستاری فر گفت: ۴۱۷۰ نفر در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ به‌عنوان معلم تربیت‌بدنی جذب خواهند شد و ۶ هزار نفر هم به‌عنوان مربی پرورشی و تربیت‌بدنی جذب می‌شوند؛ بنابراین یک لشکر ۱۰ هزارنفری به معلمان تربیت‌بدنی اضافه خواهند شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌و‌پرورش تصریح کرد: نگاه کلانی تحت عنوان نهضت آموزش و توانمندسازی راه‌اندازی شده است و آموزش یک‌رشته ورزشی در هر پایه تحصیلی در حال برنامه‌ریزی و بسترسازی است.

وی خاطرنشان کرد: با دستور و نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش، دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی، استعداد‌های برتر هنری، علمی، ورزشی و تربیتی با داشتن صلاحیت‌های علمی، بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد و به‌عنوان معلم تربیت‌بدنی جذب می‌شوند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌و‌پرورش درباره شرایط شرکت در آزمون برای جذب معلم ورزش گفت...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیارد تومانی سرخابی ها پس از شهرآورد
  • اسبقیان: نگران نباشید، مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس رفع می‌شود
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • افزایش کیفیت نان در گرو ایجاد انگیزه برای نانواست
  • افزایش کیفیت نان در گرو ایجاد انگیزه نانواست
  • دیدار یحیی و اوسمار پیش از شهرآورد
  • امید عالیشاه در گفت‌وگو با قدس: قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است / فاصله زیادی با صدرنشین نداریم
  • قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است
  • رفتینگ نیازمند نگاه ویژه‌تری است
  • این دربی وقت ما را تلف کرد / با این بازی توقع قهرمانی در آسیا را داریم؟!