Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی ، پیشکسوت استقلال گفت: بعضی‌ها عادت کرده اند که با حرف زدن خودشان را مطرح کنند و بدنبال حاشیه سازی باشند؛ بنابراین اصلا نباید به آن‌ها توجهی کرد و اعتقاد دارم کادر فنی استقلال ابتدا تمرکزش را بر روی بازی‌های باقیمانده در لیگ بگذارد و سپس آماده دربی ۹۲ شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین بیانی در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت:

باید بگویم که خوشبختانه یا متاسفانه باز هم به پرسپولیس برخورد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تاسف من بیشتر در این است که چرا این دو تیم در فینال با یکدیگر بازی نمی‌کنند، زیرا دربی در فینال جذاب‌تر و هیجان انگیز‌تر بود، اما حالا قسمت این بوده که دو تیم در نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که شانس کدام یک از دو تیم برای پیروزی در این دیدار بیشتر است افزود:

از این دیدار یک تیم سربلند بیرون خواهند آمد. همین مسئله باعث خواهد شد که حساسیت‌ها بالا ببرد. استرس‌ها زیاد شده و به طبع اشتباه هم وجود خواهد داشت. هر تیمی که بازنده باشد از گردونه رقابت حذف می‌شود؛ بنابراین شرط اصلی دو تیم احتیاط است و با تجربه‌ای که از جام حذفی وجود دارد. هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده این بازی خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:

خیلی زود است که بخواهیم در مورد تاکتیک دو تیم در این بازی صحبت کنیم. زمان زیادی تا شروع این دیدار باقی مانده و هر دو تیم باید دو بازی دیگر در لیگ برتر انجام دهند؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آمادگی نفرات تیم چگونه است. آیا مصدومیتی ناخواسته پیش می‌آید و یا اتفاقاتی بوجود خواهد آمد که دو تیم نتوانند از مهره‌های اصلی شان استفاده کنند.

بیانی در مورد صحبت‌های افشین پیروانی بعد از قرعه کشی جام حذفی که گفته بود امیدوارم اتفاقات غیرمنتظره رخ ندهد گفت:

بعضی‌ها عادت کرده اند که با حرف زدن خودشان را مطرح کنند و بدنبال حاشیه سازی باشند؛ بنابراین اصلا نباید به آن‌ها توجهی کرد و اعتقاد دارم کادر فنی استقلال ابتدا تمرکزش را بر روی بازی‌های باقیمانده در لیگ بگذارد و سپس آماده دربی ۹۲ شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال شاهین بیانی لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: باید اتفاق فصل قبل را تکرار کنیم | واکنش ویرا به دیدار با یحیی گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین اوسمار ویه‌را، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. وارد ۱۰ بازی آخر لیگ شده‌ایم. در فصل قبل در ۱۰ بازی آخر پرش خوبی داشتیم و سعی می‌کنیم امسال هم همین اتاق را رقم بزنیم.

او ادامه داد: پیکان برابر دو تیم خوب که در لیگ خوب بازی می‌کنند برنده شد و در نقل و انتقالات هم مهاجمی گرفته‌اند که داخل محوطه جریمه و در زدن ضربات سر خوب عمل می‌کند. کارهای هجومی پیکان معمولا به این بازیکن ختم می‌شود. بعضی وقت‌ها مدل بازی‌شان عوض می‌شود گاهی ۵-۲-۱-۲ یا ۵-۳-۲ و باید تمرین‌های خود را بر اساس بازی آنها انجام دهیم.

اوسمار اضافه کرد: برای ما مهم است که بعد از داربی یک بازی خوب انجام دهیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم. این پنجمین بازی در جدول بازی‌های فشرده ماست و امیدوارم بازیکنان در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن باشند.

او درباره «بزرگترین درسی که از داربی گرفت،» گفت: بازی بدون گل برای همه تماشاگران ناراحت‌کننده است و خیلی در بازی وقت تلف شد و همین باعث شد کسل‌کننده باشد. ما هم از بازی بدون گل راضی نبودیم و می‌خواستیم بازی را ببریم. نتوانستیم از شانس‌های خودمان استفاده کنیم زیرا می‌خواستیم بازی را ببریم. درس داربی این بود که باید از موقعیت‌هایمان در همان لحظه استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مشورت با گل‌محمدی درباره داربی گفت: ما قرار بود یکدیگر را ببینیم و با هم صحبت کنیم. این صحبت برای دو نفری که دوست هستند، دوستانه بود و می‌خواستیم راجع به گذشته و آینده صحبت کنیم. این فقط یک دورهمی دوستانه بود.

کد خبر 839405 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فوق‌جنجالی از سیاوش: شرط‌بندها در لیگ یک تیم دارند!
  • باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند
  • افشین پیروانی: امسال هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • هاشمی نسب: دفاع ما اتوبوسی نیست
  • هاشمی نسب: با تمام وجود پشت بازیکنان تیم هستیم
  • هاشمی‌نسب: سنگ‌های بزرگی پیش رویمان است
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به مشورت با گل‌محمدی
  • اوسمار در واکنش به دیدار با گل محمدی برای مشورت در دربی: دیدارم دوستانه بود/ می‌خواهیم جهش خوبی داشته باشیم
  • اوسمار: باید اتفاق فصل قبل را تکرار کنیم | واکنش ویرا به دیدار با یحیی گل محمدی