Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مرحوم منصور پورحیدری سال 1375 دلنوشته‌ای را قبل از آغاز عید نوروز برای یکی از رسانه ها نوشته بود.

"من و استقلال و زندگی...
و استقلالی که بیش از همه ما بزرگ است..
ما رفتنی هستیم چنان که دیگران رفتند..."

منبع:فدراسیون تاریخ و آمار

251 251

کد خبر 1421675.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف متحرک چیست و مزایای آن در همه فصول

امروزه با توجه به پیشرفت در حوزه‌های گوناگون و دست‌یابی به فناوری‌های جدید علمی و صنعتی، طراحان نوعی سقف متحرک را تولید و به بازار ارائه کرده‌اند که ضمن زیبایی خاصی که به محیط شما می‌بخشد، کارایی بسیار زیادی نیز در زمینه‌های مختلف خواهد داشت.

سقف متحرک، یکی از ابداعات نوین در معماری است که باعث بهبود زندگی روزمره و افزایش کیفیت محیط زندگی می‌شود. این سیستم با دارا بودن ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد، در انواع فصول اثربخشی خود را اثبات کرده است

یکی از سوالاتی است که اغلب کاربران مطرح می کنند، سقف متحرک یکی از فناوری‌های جدید به شمار می‌آید و همان‌طور که از نامش مشخص است، به سقف‌هایی اطلاق می‌شود که قابلیت باز و بسته شدن دارند؛ به این ترتیب چنانچه نیاز باشد می‌توان آن‌ها را بست تا آفتاب یا باران نتواند به خودرو و یا هرچه که زیر سقف قرار دارد آسیبی برساند. از انواع سقف متحرک می‌توان برای پارکینگ و محل قرارگیری خودرو و همچنین استخر و گل‌خانه استفاده کرد. در طراحی و تولید این نوع سقف‌ها از متریال‌های مختلفی استفاده شده ‌که سبب می‌شود از نظر نوع جنس و یا سبک طراحی با هم تفاوت‌هایی داشته باشند. به‌عنوان مثال ممکن است برخی از آن‌ها به صورت دستی باز و بسته شود و برخی دیگر به صورت اتوماتیک و به‌وسیله ریموت کنترل‌ها به کمک برق باز و بسته شوند.

مزایا سقف متحرک

1-تنظیم دما و نور:

در فصل‌های گرم، سقف متحرک قابلیت باز شدن دارد تا نور خورشید و هوا به داخل فضا نفوذ کند.

در فصل‌های سرد، این سیستم قابلیت بسته شدن دارد تا گرما در داخل حفظ شده و از افزایش هزینه‌های گرمایشی جلوگیری شود.

2-تهویه مناسب:

در فصل‌های گرم، سقف متحرک امکان تهویه فضا را ارتقاء می‌دهد و هوای تازه به داخل فضا وارد می‌شود.

در فصل‌های سرد، حفظ گرمای فضا باعث جلوگیری از گرما‌تبادل با محیط خارجی می‌شود.

3-طراحی زیبا و انعطاف‌پذیر:

سقف متحرک به معماران امکان می‌دهد تا در طراحی ساختمان از یک سطح زیبا و انعطاف‌پذیر بهره ببرند.

طراحی مدرن و تنوع در مدل‌ها، این سیستم را به یک عنصر دکوراتیو تبدیل کرده است.

4-اقتصاد انرژی:

استفاده هوشمندانه از نور خورشید در فصل‌های گرم به اقتصاد انرژی کمک می‌کند.

حفظ گرما در فصل‌های سرد، از هدررفت انرژی جلوگیری می‌کند.

7-تجربه زندگی بهتر:

امکانات سقف متحرک، تجربه زندگی را در هر فصل بهبود می‌بخشد.

ایجاد اتصال بین داخل و خارج فضا و ایجاد فضاهای متناسب با فصل، رفاه و آسایش را افزایش می‌دهد.

دو نوع سقف متحرک که بیشترین استفاده را دارند سقف متحرک پارکینگ برای خودرو و سقف متحرک استخر است.

سایبان چادری ماشین (سایبان پارچه ای پارکینگ)

مدرن ترین، با کیفیت ترین و زیباترین نوع سایبان خودرو، این نوع سایبان است. این سایبان ها با توجه به نوع متریال مورد استفاده در سازه و پوشش سقف خود، خیال شما را برای همیشه و بطور دائم از وجود یک سایبان پارکینگ ایمن راحت می نمایند.

استراکچر و سازه ی این سایبان ها از فولاد ضد زنگ بوده که در برابر خوردگی بخصوص در مناطق شرجی مقاومت بسیار بالایی دارد. پارچه ی مصرفی آن نیز که برای پوشش سقف سایبان استفاده می شود از جنس PVC-PVDF بوده و دارای یک لایه ی Unti UV در سطح رویه ی بیرونی خود است که همین امر موجب می شود تا هم شما و هم خودرویتان از اشعه های مضر خورشید همچون ماورای بنفش در امان بمانید.

وجود سایبان پارکینگ به شما کمک می کند تا ماشین خود را در برابر عواملی همچون بارش های باران و برف ، وزش بادهای موسمی و فصلی، رعد و برق و توفان، نور آفتاب که منجر به رنگ پریدگی ماشین شده و همین طور فضولات پرندگان و حیوانات که خود باعث خوردگی رنگ خودرو می شود محافظت نمایید.

سایبان استخر
سایبان استخر یک سازه یا قطعه معماری است که بر روی کناره‌های استخر نصب می‌شود. این سازه معمولاً به عنوان یک ابزار حمایتی و تزیینی برای استخر استفاده می‌شود. وظایف اصلی سایبان استخر عبارتند از:

حمایت ایمنی:

سایبان استخر به عنوان یک محافظ در کناره‌های استخر نصب می‌شود تا ایمنی استفاده‌کنندگان را افزایش دهد. این ابزار به ویژه برای کودکان و افرادی که شنا می‌کنند، اهمیت زیادی دارد.

تزیین و زیبایی:

سایبان‌های استخر علاوه بر ایفای نقش ایمنی، نقش زیبایی و تزیینی هم دارند. طراحی و شکل‌دهی مختلف آنها می‌تواند به زیبایی و طراحی استخر کمک کند.

جلوگیری از ورود آلودگی:

برخی از سایبان‌ها به منظور جلوگیری از ورود مواد آلودگی به استخر نصب می‌شوند. این اقدام می‌تواند به حفظ کیفیت آب استخر کمک کند.

نکات مهم در سفارش ساخت سقف متحرک

شاید یکی از مهم‌ترین موارد در خصوص سفارش سقف و سایبان متحرک پارچه ای وغیره، کسب اطلاعات و دریافت مشاوره از شرکت‌های تولیدکننده باشد؛ زیرا با راهنمایی طراحان می‌توانید انتخاب بسیار دقیق‌تری داشته باشید؛ به دلیل این‌که آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا متناسب با نوع کاربری، سقف مورد نظر خود را برای ساخت سفارش دهید. علاوه بر این، درباره کیفیت متریالی که مورد استفاده قرار می‌گیرد پرس‌وجو کنید؛ به‌خصوص اگر مقاومت آن در برابر زلزله و یا باد و طوفان برای شما اهمیت دارد، روشن کنید که آیا می‌خواهید سقف ‌مورد نظر شما به صورت الکترونیکی باز و بسته شود و یا دستی. همچنین توجه به قدرت موتوری که برای سقف متحرک در نظر گرفته می‌شود و گارانتی قطعاتی که به آن تعلق می‌گیرد، از جمله موارد مهمی است که باید با شرکت سازنده در میان بگذارید.

در نتیجه، سازه چادری به عنوان یک راهکار نوین در زمینه معماری و زندگی روزمره، در انواع فصول با مزایا و کاربردهای خاص خود به یکی از ابزارهای مؤثر برای بهبود شرایط زندگی تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • وحید محمدزاده: دیدار با تراکتور برای ما بازی مرگ و زندگی بود / فیلم
  • جریان زندگی در زاینده رود اصفهان | تصاویر
  • جریان زندگی در روزبازارها
  • سقف متحرک چیست و مزایای آن در همه فصول
  • زندگی در اصفهان جاری است
  • (تصاویر) زندگی در اصفهان جاری است
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • حال خوب یک روز بهاری در البرز
  • پرمخاطب‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳