Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- لینکلن Mark VIII یکی از لوکس ترین کوپه های صنعت خودرو آمریکا است که از سال 1993 تا 1998 روی خط تولید قرار داشت و طی این مدت تنها یک نسل از آن ارائه شد. البته در سال آخر تولید یعنی از 1997 تا 1998 نسخه فیس لیفت آن نیز وارد بازار شد که با نام   Mark VIII LSC شناسایی می شود.

نمونه تولید انبوه نمونه فیس لیفت

این خودرو از موتور 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 لیتری 8 سیلندر با جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک استفاده می کرد و برابر با 1704 کیلوگرم نیز وزن داشت.

به زحمت می توان در طراحی این کوپه لینکلن اثری از زوایای تند و تیز پیدا کرد! حتی در کابین هم کنسول اصلی و طراحی آن حالت کمانی دارد.

به تازگی تصاویری از یک لینکن Mark VIII مدل 1993 منتشر شده که قرار است برای ارائه در یک حراج خودرویی آماده شود. این محصول نمونه ای کمیاب محسوب می شود زیرا نسخه اولیه و پیش از تولید انبوه است که توسط فورد برای آزمایش و بررسی موتور 8 سیلندر 4.6 لیتری جدید خود در آن زمان، تولید شد.

فورد بخشی از تغییرات مدنظر خود را روی این نمونه اولیه اعمال کرد که از جمله می توان به استفاده از رول بار، حذف ترمزهای عقب، جایگزینی مبدل کاتالیست با سیستم دوقلوی اگزوز، بروز رسانی جعبه دنده، بروز رسانی سیستم تعلیق و کاهش ارتفاع خودرو به میزان 5 سانتیمتر و تعدادی تغییرات دیگر اشاره کرد.

در قسمت صندلی عقب یک سیستم اطفا حریق نیز مشاهده می شود که عملا استفاده چندانی برای خریدار جدید خودرو نخواهد داشت.

قیمت دقیق نمونه اولیه Mark VIII در حراج مشخص نشده و با توجه به عدم  وجود موردی مشابه آن نمی توان پیش بینی دقیقی در این رابطه داشت.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *81 سال با کانتیننتال در 4 دقیقه!/ تغییرات ظاهری تمامی مدل های این لینکِلن محبوب(+فیلم و تصاویر) *ایویتر 2020؛ شاسی بلند باکیفیت لینکلن مجهز به موتور 400 اسب بخاری (+تصاویر) *لینکلن ایویتر گرند تورینگ؛ معرفی یک هتل لوکس پلاگین هیبرید! (+تصاویر) *لینکلن با درب های خودکشی! (+فیلم و تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/00378W

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لینکلن خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دیزل از رکورد تولید سالانه عبور کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این موفقیت مرهون تلاش و زحمات تمامی کارکنان به‌ویژه مدیرعامل سابق شرکت است و جا دارد از تمامی زحمات ایشان قدردانی کنیم. 

محمدحسن محمدزاده افزود: با پشت سر گذاشتن رکورد تولید سالانه قبلی که مربوط به سال گذشته بود، موفق به دستیابی به رقم تولید ۱۸ هزار و ۵۸ دستگاه شدیم تا شاهد ثبت رکورد تولید سالانه جدید در تاریخ ۶۴ ساله شرکت ایران خودرو دیزل باشیم.

وی تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۵۸ دستگاه محصول تجاری تولید شده شامل ۶۶۷۲ دستگاه انواع کامیون باری و کمپرسی، ۳۹۶۰ دستگاه انواع کامیون کشنده، ۱۴۴۸ دستگاه کامیونت، ۵۰۰ دستگاه انواع اتوبوس، ۲۳۵۲ دستگاه ون و ۳۱۲۶ دستگاه انواع وانت پیکاپ است.

محمدزاده خاطرنشان کرد: با این میزان تولید، شرکت ایران خودرو دیزل موفق شده با تولید نزدیک به پنج برابری محصول کامیونت نسبت به سال گذشته، رکورد جدید تولید این محصول را به ثبت برساند و در عین حال در دو محصول ون و پیکاپ نیز شاهد ثبت دو رکورد تولید جدید هستیم. 

ثبت هفت رکورد جدید در حوزه فروش ایران خودرو دیزل

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به آمار فروش این شرکت در سال ۱۴۰۲، از ثبت هفت رکورد جدید در حوزه فروش این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم، شاهد ثبت رکورد جدید فروش خالص تاریخ ایران خودرو دیزل، رکورد جذب نقدینگی، رکورد تحویل ماهانه، رکورد تحویل سالانه، رکورد تعداد اخذ پلاک و رکورد سهم فروش خالص نمایندگی‌های شرکت بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: آمار تحویل ماهانه ایران خودرو دیزل در دی‌ماه به رقم بی‌سابقه دوهزار و ۳۳۰ دستگاه رسید که رکورد جدیدی در این زمینه به حساب می‌آید و در عین حال تا پایان روز ۲۴ اسفندماه به تعداد تحویل ۱۶ هزار و ۸۷۹ دستگاه رسید‌یم که  این میزان تا پایان سال از رقم ۱۷ هزار دستگاه گذر خواهد کرد.

محمدزاده همچنین افزود: با توجه به برنامه تولید ۲۴ هزار دستگاهی سال ۱۴۰۳ و تامین و تدارک و برنامه‌ریزی انجام شده، با همت تمامی کارکنان شرکت خودرو دیزل به دنبال محقق کردن آن و ثبت رکورد جدید تولید سالانه در سال آینده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • عیب و ایرادهای خودرو‌ لوکس جنسیس
  • فاصله ۲۲ درصدی تولید خودرو با برنامه‌ها
  • تولید خودرو رشد کرد
  • فاصله ۲۲ درصدی تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید
  • فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید
  • امسال یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو تولید شد
  • تولید خودروسازان داخلی به حدود ۱.۳ میلیون دستگاه رسید
  • تولید یک میلیون و ۳۴۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۲
  • تولید یک میلیون و ۳۴۰ هزار خودرو در ۱۴۰۲
  • ایران خودرو دیزل از رکورد تولید سالانه عبور کرد