Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@23:59:29 GMT

گل دوم توماس مولر به بارسلونا (بارسلونا 1-4 بایرن مونیخ)

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۳۹۱

‍‍‍‍‍‍

گل دوم توماس مولر به بارسلونا (بارسلونا 1-4 بایرن مونیخ).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم