Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@07:19:18 GMT

این بارسا- بایرن است یا آلمان- برزیل؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۴۱۳

بایرن مونیخ در همان 30 دقیقه ابتدایی تکلیف بارسلونا را مشخص کرده و چهار بار دروازه این تیم را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری پیش بینی کرده بودند که شب تلخی در انتظار بارسلونا خواهد بود و به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است. شاگردان هانسی فلیک از همان دقیقه یک حملات گسترده ای را روی دروازه بارسلونا آغاز کرده و در نهایت در پایان نیمه نخست با برتری 1-4 راهی رختکن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توماس مولر، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ در همان دقایق ابتدایی دروازه بارسلونا را باز کرد و علیرغم گل به خودی عجیب داوید آلابا، روند هجومی تیم آلمانی متوقف نشد و در ادامه یک بار ایوان پریشیچ روی اشتباه مارک آندره تراشتگن و سرخی روبرتو، یک بار سرژ گناربری در موقعیتی تقریبا تک به تک و در نهایت دوباره توماس مولر دروازه بارسلونا را باز کردند و بایرن با یک پیروزی مقتدرانه نیمه اول را تمام کرد.

 

این در حالیست که ستاره های بارسلونا از جمله لیئونل مسی اسیر یارگیری فشرده و پرس شدید بازیکنان حریف بوده و حرف چندانی در نیمه اول برای گفتن نداشتند. در برخی دقایق جریان مسابقه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به یاد نیمه اول مسابقه آلمان و برزیلی در نیمه نهایی جام جهانی 2014 انداخت و هواداران در توئیتر به شوخی با این موضوع پرداختند.

 

به هر حال بعید است بارسلونا در نیمه دوم قادر به جبران این شکست سنگین باشد و به نظر می رسد هواداران این تیم بیشتر علاقمند باشند هر چه زودتر این بازی به پایان رسیده و دروازه تراشتگن بیشتر از این باز نشود. بارسلونا برای اولین بار در یک نیمه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 4 گل دریافت می‌کند

 

 

 

 

 

 

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اسکار ویلهلمسون به بایرن مونیخ (دارمشتات 2-5 بایرن مونیخ)

گل اسکار ویلهلمسون به بایرن مونیخ (دارمشتات 2-5 بایرن مونیخ)

دیگر خبرها

  • اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید
  • ببینید | خلاصه بازی دارمشتات ۲ - بایرن مونیخ ۵
  • گلباران بایرن در شب تاریخ سازی هری کین
  • دارمشتات ۲ - ۵ بایرن مونیخ/ موتور تیم توخل روشن شد + فیلم
  • گل اسکار ویلهلمسون به بایرن مونیخ (دارمشتات 2-5 بایرن مونیخ)
  • گل ماتیس تل به دارمشتات (دارمشتات 1-5 بایرن مونیخ)
  • کین رکورد شکست و مصدوم شد!
  • گل سرژ گنابری به دارمشتات (دارمشتات 1-4 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به دارمشتات (دارمشتات 1-2 بایرن مونیخ)
  • گل تیم اسکارکه به بایرن مونیخ (دارمشتات 1-0 بایرن مونیخ)