Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به درخواست همتای روسی خود مبنی بر برگزاری نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل متحد با مشارکت ایران و آلمان گفت: «هنوز در این مورد به من چیزی گفته نشده است، این را شنیده‌ام اما تا الان به من نگفته‌اند».

به گزارش مهر، دفتر «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه خواستار برگزاری نشست مجازی شورای امنیت با حضور آلمان و ایران و با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون مسئله تحریم‌های تسلیحاتی ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین گفته شده که مسکو به توافق هسته‌ای برجام به طور کامل پایبند است.

همزمان، «میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نیز با انتشار توئیتی درخواست پوتین برای برگزاری این نشست را تائید کرده است. به گفته اولیانوف، هدف نشست مجازی شورای امنیت، جلوگیری از درگیری غیرضروری در این شورا و حمایت جمعی از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است.

این درخواست روسیه درحالی عنوان شده که رأی گیری مجازی در شورای امنیت درباره قطعنامه ضدایرانی آمریکا از شب گذشته آغاز شده است و قرار است تا ساعاتی دیگر پایان یابد.

کد خبر 4998471

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایران روسیه ولادیمیر پوتین دونالد ترامپ شورای امنیت سازمان ملل آلمان توافق هسته ای میخائیل اولیانوف ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عراق ویروس کرونا امارات متحده عربی ایران عربستان سعودی بیروت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه روسیه نشست مجازی شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

جماران عکسی یادگاری از مقامات شرکت کننده در نشست منتشر کرده است که در آن علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران نیز در آن حضور دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898962

دیگر خبرها

  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود