Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی هم برنامه های کانون ها به صورت حضوری برگزار نخواهد شد، گفت:برنامه های تابستانه فهما در کانون های مساجد به صورت مجازی و تلفیقی برگزار می شود.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به اینکه با توجه به شرایط امروز و شیوع کرونا، برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد تا ۱۰ شهریور در شبکه های مجازی و به صورت تلفیقی برگزار می شود، گفت:کانون های مجری برنامه های اوقات فراغت باید با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت برنامه های حضوری نسبت به ایجاد کانال تحت عنوان پایگاه تابستانه فهما در یکی از پیام رسان ها اقدام نمایند و جدول برنامه های اوقات فراغت کانون را بر اساس چارچوب اعلامی ستاد و برنامه های پیشنهادی کانون اقدام نمایند همچنین کانون باید لینک کانال را به ستاد اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی هم برنامه های کانون ها به صورت حضوری برگزار نخواهد شد، گفت: در شهرهای با وضعیت زرد و سفید هم کانون ها می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به برگزاری برنامه ها اقدام کنند.

 

وی ادامه داد:راه اندازی پایگاه فهما، برگزاری مسابقات خاطره نویسی و اجرای مسابقات پانتومیم از برنامه های تابستانه کانون های مساجد است و تمام برنامه ها طوری برنامه ریزی شده که امکان انجام آنها در فضای مجازی وجود داشته باشد.

 

ابدالی تکلو با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی را در فضای مجازی خواهیم داشت همچنین برنامه شنبه های کتاب هم به طور جدی ادامه خواهد یافت، افزود:در رواق همدلی مشارکت در پویش ملی مسجدی ها را انجام خواهیم داد همچنین تکریم‌ خانواده شهدا در طرح سه شنبه های تکریم از دیگر برنامه های طرح اوقات فراغت خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تمام کانون ها موظف به رعایت تمامی نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک هستند، گفت:برنامه های کانون های مساجد در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و رواق های نور، کتاب، دانش، همدلی، رسانه، سرود، فیلم، نمایش، قلم، ترنج، کارآفرینی و فناوری برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در شهرهای با وضعیت سفید و زرد کانون ها می توانند با رعایت تمام نکات بهداشتی نسبت به برگزاری برنامه ها اقدام کنند، اظهارکرد:کانون های مجری ویژه برنامه اوقات فراغت موظفند با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در پویش «من ماسک میزنم» مشارکت فعال داشته باشند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح تابستانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت خراسان رضوی شهرهای با وضعیت کانون های مساجد اوقات فراغت برنامه ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۶۰ محفل جزءخوانی قرآن در همدان

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان گفت: همایش مبلغان با رویکرد برنامه‌های ماه مبارک رمضان با حضور یک هزار و ۱۰۰ نفر از مبلغان خانم و آقا برگزار شد و در نهایت اجلاسیه‌ای برای ارائه گفتمان مشترک ماه مبارک انجام شد.

او گفت: در ایام ماه مبارک رمضان یک کرسی جزءخوانی محوری در هر شهرستان و کرسی‌های قرآن محله‌ای متعدد در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود. 
در مجموع در ایام ماه مبارک ۱۶۰ محفل و کرسی قرآنی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اعزام یک هزار و ۵۰۰ مبلغ به یک هزار و ۲۰۰ نقطه تبلیغی در استان گفت: در هر شهرستان در کنار مبلغان بومی استان، مبلغان اعزامی از قم در استان مشغول به مباحث تبیینی هستند، ۴۰۰ نفر از مبلغان اعزامی از قم و ۶۰۰ نفر از مجموع کل مبلغان نیز خانم هستند.

ارتقایی از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در یک هزار و ۵۰۰ نقطه استان خبر داد و گفت: مراسم معنوی اعتکاف ماه مبارک رمضان در دهه سوم در سه دوره عمومی و تخصصی و اعتکاف دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

 سنت افطاری ساده در مساجد و بقاع متبرکه نیز انجام می‌شود.

او گفت: منابر تخصصی با همکاری امور رسیدگی مساجد با عنوان «تعالی منبر» راه‌اندازی شده است، در هر دهه افراد منبری شاخص به‌صورت چرخشی در مساجد حضور پیدا می‌کنند. در شهر همدان ۴۵ مسجد برای این طرح در نظر گرفته شده است، این طرح در هنگام نماز جماعت ظهر و عصر اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اسکان ۱۸ هزار مسافر نوروزی در اصفهان
  • فعالیت ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل
  • جایگاه کانون های فرهنگی را در مساجد تقویت کنیم
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • پایگاه‌های قرآنی مساجد استان اردبیل در ماه مبارک رمضان تقویت می‌شود
  • پایگاه‌های قرآنی مساجد اردبیل در ماه رمضان تقویت می‌شود
  • برپایی ۱۶۰ محفل جزءخوانی قرآن در همدان
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • راهکاری ساده برای جلوگیری از سکته مغزی
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان