Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@02:41:31 GMT

منتظر شگفتانه یحیی در دفاع چپ باشیم؟!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۴۴۲

منتظر شگفتانه یحیی در دفاع چپ باشیم؟!

با محرومیت وحید امیری که در بازی‌های اخیر به عنوان دفاع چپ سرخ‌ها به میدان می‌رفت حالا معادله ویژه‌ای ذهن یحیی گل‌محمدی را به خود مشغول کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به غیبت وحید امیری در بازی برابر گل‌گهر، کادر فنی پرسپولیس باید از بین گزینه‌های موجود دست به انتخاب زده و دفاع چپ خود را برای این دیدار معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این احتمال دور از ذهن نیست که با حضور سیدجلال حسینی در ترکیب 11 نفره سرخ‌ها، در این دیدار سیدجلال و کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی بازی کرده و شجاع خلیل‌زاده با تغییر پست به سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس منتقل شود، انتخابی که به نظر معقول‌ترین تصمیم گل‌محمدی برای پست دفاع چپ خواهد بود.

این در حالی است که شاید هم یحیی دست به یک ریسک بزرگ زده و با میدان دادن به بازیکن جوانی مثل احسان حسینی، که بازیکن چپ پای تخصصی است، او را در دیداری رسمی مورد محک و ارزیابی قرار دهد.

این احتمال نیز وجود دارد که نه شجاع در سمت چپ بازی کند و نه گزینه جوانی چون احسان حسینی، بلکه یحیی با انتخاب غافلگیرکننده‌ای بخواهد با استفاده از بازیکن دیگری در پست غیرتخصصی شگفتانه‌ای را برای همه به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی شجاع دفاع چپ دفاع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش:‌ ما هم مثل شما موضوع واگذاری پرسپولیس را شنیده‌ایم | جزئیات تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن سرخ ها | دسیسه‌ نکنند بازهم قهرمان می‌شویم

به گزارش همشهری آنلاین، رضا درویش پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: در ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و پیشاپیش سال نو را هم تبریک می‌گویم. امیدوارم سالی پر از خیر، برکت، تندرستی و سفره ارتزاق مردم پر و پیمان باشد. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، دست کم ۶-۵ گل می‌زدیم. خدا را شکر تیم آرام آرام به شرایط آرمانی بازمی‌گردد و هواداران صبور هم شرایط خوب تیم را دیدند. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد.

وی درمورد شرایط تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن پرسپولیس که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و اینکه شنیده می‌شود باشگاه برخلاف این بازیکنان که علاقه‌ای به مذاکره نداشته‌اند خواستار تمدید است، گفت: تا امروز چنین بحثی نبوده است. ضمنی به بازیکنان اعلام کرده‌ایم پس از تعطیلات در خدمت‌شان هستیم. تاکنون که مدام درگیر جذب بازیکن، باز کردن پنجره نقل و انتقالات و تامین پول بوده‌ایم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: گرفتاری‌های روزمره سبب شد برای مذاکره با بازیکنان فرصت نداشته باشیم. ضمن اینکه پرسپولیس خانه این بازیکنان است و همگی آماده دارند سال بعد هم در خدمت‌شان باشیم. سعی داریم مذاکرات را شروع کنیم. ضمن اینکه باید دید تکلیف مالکیت باشگاه چه می‌شود و بودجه ما به چه شکل است. همه این مسائل شرط است اما پس از تعطیلات، مذاکرات را شروع خواهیم کرد.

درویش در واکنش به اظهارات اسبقیان معاون وزارت ورزش و جوانان درمورد دستور و آغاز اقدامات عملیاتی برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به ۲ بانک غیردولتی گفت: ما هم مثل شما این موضوع را شنیده‌ایم اما هنوز عملیاتی نشده است. در جلسه کارگروه مجوز حرفه‌ای بودیم که وزیر ورزش اعلام کرد حتما این دو باشگاه به ۲ بانک غیردولتی واگذار می‌شوند. البته پرسپولیس مقدم‌تر است زیراقبلا اعلام شده بود این باشگاه برای واگذاری با وزارت رفاه به توافق رسیده است. شاید هم ۲ باشگاه با هم واگذار شوند تا برای مجوز حرفه‌ای مشکلی نداشته باشند.

وی در خصوص چالش‌های مدیریتی‌اش در سال ۱۴۰۲، عنوان کرد: پرسپولیس سختی و چالش‌های خودش را دارد. بدهی‌های زیادی حتی از سال ۱۳۷۵ داشت که مجبور بودیم به نوعی آنها را مرتفع کنیم. از همه مهم‌تر این است که نمی‌دانیم در این فوتبال چه کسی تصمیم می‌گیرد. برای من جالب است به رئیس کمیته داوران می‌گویم وقت را همه می‌بینند اما چرا داور ۷ دقیقه گرفته و بالغ بر ۲۰ دقیقه باید وقت اضافه گرفته می‌شد؛

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: او هم پاسخ داد معمولا ۷، ۸ دقیقه بیشتر نمی‌گیرند و گرفتن ۲۰ دقیقه وقت اضافی متعارف نیست. این حرف منطقی است؟ فوتبال همین جوری باری به هر جهت ادامه دارد. هرچه گفتیم و می‌گوییم تاثیری ندارد اما به پشتوانه هواداران و بازیکنان روزهای بهتری خواهیم دید. باز هم در کورس قهرمانی هستیم و اگر دسیسه‌ای انجام ندهند قهرمان خواهیم شد.

درویش درمورد رقم دقیق تبلیغات محیطی و میزان دریافتی پرسپولیس از این محل درآمد، گفت: اثر خبرهایی که تهیه می‌کنید، چیست؟ در چند مصاحبه که مزاحم شما شدم در این باره صحبت کردم و این اخبار را منعکس کردید اما آیا اثری داشت؟ این موضوع نشان می‌دهد برای‌ تصمیم گیرندگان هیچ افکار عمومی و رسانه‌ای اهمیتی ندارد. هرکاری بخواهند، انجام می‌دهند. تا الان یک ریال نداده‌اند. امسال نه؛ سال گذشته چه شد؟ سال قبل‌تر از آن چه شد؟ مگر نگفتند چک تیمی ۵۰ میلیارد برگشت خورده است؟ ما هم سهم داریم و می‌خواهیم بدانیم سهم‌مان چه شد.

وی درمورد حضورش در مجمع فدراسیون فوتبال و اینکه آیا حیدر بهاروند و مهدی تاج را مورد سوال قرار نداده است، توضیح داد: بهاروند تازه آمده است. مطلبی نیست که پنهان بماند. من ۵۵۰ میلیون تومان اجاره برای هر بازی خانگی به شرکت و توسعه می‌دهم، تبلیغات برای فرد دیگری است و بلیت‌فروشی‌مان نیز نصفش برای بابت طلبی است فدراسیون دارد، برداشته و بخشی نیز به شرکت و توسعه داده می‌شود. آن وقت هوادار توقع دارد بهترین بازیکنان را بگیریم و باکیفیت‌ترین تیم باشیم ولی درآمدمان کجاست؟

مدیرعامل پرسپولیس گفت: جا دارد از اسپانسرهای‌مان تشکر کنیم که گره‌گشا بودند. اگر این آب باریکه‌ها نبود تیمی که ۳۰، ۴۰ میلیون هوادار دارد، محل درآمدش باید از کجا تأمین می‌شد؟ تیم رقیب هم همین شرایط را دارد. این حرف‌ها را زدم و همه می‌شنوند اما افرادی که باید کار انجام دهند، گوش‌شان را گرفته‌اند. چه من بگویم یا دیگران توفیقی به حال آنها ندارد و کار خودشان را انجام می‌دهند.

درویش ادامه داد: فوتبال یا به ناکجاآباد می‌رود و باید فکری به حال آن کنند. بررسی کنند محل در آمد فوتبال در دنیا کجاست؟ ‌ تا چه زمانی باید با اسپانسری قرارداد ببندیم و پول را بگیریم و دوباره بخواهبم برای اینکه پنجره‌ نقل‌وانتقالاتی‌ باز شود، پول بگیریم. تیم باید سوای پیراهن، درآمد دیگری داشته باشد. قول می‌دهم این حرف‌هایی را که زدم، کسی که باید بشنود، صلاح نیست بشنود. ما و رقیب ما اینها را می‌گوییم ولی کاری انجام نمی‌شود. باید یا وابسته کارخانه‌های صنعتی باشیم یا به بنگاه‌های تجاری متصل شویم. نمی‌توانم از حقوق باشگاهم صرف نظر کنم. کسی نمی‌تواند از این آب باریکه که متعلق به من است، بردارد و گزارشی ندهد.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش مهدی تاج است یا حیدر بهاروند، گفت: فرقی نمی‌کند. آن جایی که پول تبلیغات دور زمین را گرفته، مهم است. شخص مهم نیست و افکاری که نمی‌گذارد به حق‌مان برسیم، مهم هستند. جالب است از یکی از مسئولان پرسیدیم پول تبلیغات چطور تقسیم می‌شود که گفت بین همه تیم‌ها تقسیم خواهد شد. من ۳۰ بازی در ورزشگاه آزادی و پخش مستقیم برگزار کرده‌ام، با تیمی که فقط ۴ بازی پخش مستقیم داشته است، می‌توانیم یکسان باشیم؟

فوتبال ایرانملی پوش پرسپولیس:‌ شاید آخرین سال حضورم در این تیم باشد

کد خبر 839889 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس
  • درویش:‌ ما هم مثل شما موضوع واگذاری پرسپولیس را شنیده‌ایم | جزئیات تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن سرخ ها | دسیسه‌ نکنند بازهم قهرمان می‌شویم
  • عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • عنایتی در انتقاد به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • عنایتی: جلوی این پرسپولیس هم دفاع اتوبوسی نکردیم
  • سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است
  • یحیی گل‌محمدی منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه است!
  • دوشنبه منتظر عجیب‌ترین چهره یحیی باشید!
  • واکنش جدید یحیی به جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس
  • توضیح جدید در مورد جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس