Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@07:15:54 GMT

ظریف توافق امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۴۴۵

ظریف توافق امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف در پایان دیدار‌های خود در بیروت در گفت‌وگوی تلفنی با زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی، با ابراز تأسف از توافق ابوظبی و رژیم صهیونیستی، این اقدام نگران‌کننده را محکوم کرد و افزود: اطمینان داریم این حرکت خائنانه تاثیری بر مقاومت مردم فلسطین و حرکت مقاومت نخواهد داشت و حتما نفرت مردم منطقه و فلسطین از این سیاست‌ها علیه آرمان فلسطین را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زیاد النخاله هم در این گفتگو با قدردانی از حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین، اظهار داشت: این اقدام رذیلانه تاثیری بر مقاومت مردم فلسطین نخواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام اوراق سلف نفتی توافق اسرائیل و امارات توافق امارات و اسرائیل جنبش جهاد اسلامی محمدجواد ظریف کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام اوراق سلف نفتی توافق اسرائیل و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان پیاده‌روی "از خراسان تا قدس"در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی که موجب فروپاشی هیمنه دروغین رژیم اشغالگر قدس شد، حرکت‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفت و کاروان مردمی "از خراسان تا فلسطین" نیز روز دهم بهمن ماه حرکت خود را از شهر مشهد آغاز کرد تا با شعار یاری مردم مظلوم غزه و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، مردم شهرهای مختلف کشورمان را در طول مسیر دعوت به همراهی کند.

این کاروان که با عبور از چند شهر، روز جمعه به اراک رسید، حرکت زمینی به سوی مرز عراق، از آنجا تا سوریه و از سوریه تا فلسطین را در برنامه دارد و هدف آن ایجاد موجی از حرکت‌های مردم کشورهای مختلف به سوی مرز سوریه و فلسطین اشغالی است.

دیگر خبرها

  • گروه‌های مقاومت فلسطینی دور جدید حملات ارتش صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کردند
  • شولتس خواهان توافق آتش‌بس دائم در غزه شد/ نتانیاهو تهدید به نابودی حماس کرد
  • امروز همه امت اسلامی باید به محور مقاومت تمسک جویند
  • درخواست رژیم صهیونیستی برای امضای توافق تبادل اسرا با حماس
  • کاروان پیاده‌روی "از خراسان تا قدس"در اراک
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • بلژیک اقدام اسرائیل را گرسنه‌ نگه‌داشتن مردم غزه محکوم کرد
  • احتمال ادامه گفتگو‌های برقراری آتش‌ بس در غزه
  • احتمال ادامه گفت‌وگوهای برقراری آتش‌بس در غزه
  • حماس از ابتدا تا طوفان الاقصی | قسمت سوم