Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان هفتمین جشنواره ملی پسته در چشمه علی دامغان برگزار شد.

رضا زارع زاده دبیر هفتمین جشنواره ملی پسته ایران از پسته به عنوان مهمترین محصول شهرستان دامغان نام برد و اظهار کرد: پسته دامغان با کیفیت ترین پسته دنیا است.

وی با ابراز خرسندی از محصول پسته امسال، افزود: پیش بینی می شود امسال حداقل ۳۰۰۰میلیارد تومان از محل فروش پسته نصیب پسته کاران دامغان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر دامغان با بیان اینکه جشنواره امسال به دلیل شیوع کروناویروس متفاوت از دوره های قبل برگزار شد تصریح کرد: در جشنواره امسال تمامی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهرستان دامغان در قالب نماهنگ های مختلفی معرفی شد.

وی با بیان اینکه این نماهنگ ها از طریق فضای مجازی در اختیار علاقمندان قرار گرفته ادامه داد:  این نماهنگ ها به همت ستاد برگزاری هفتمین جشنواره پسته ایران و با همکاری اداره میراث فرهنگی تهیه و تولید شدند.

زارع زاده از برگزاری مسابقات نقاشی، شعر و جشنواره های هنری با موضوع پسته دامغان به عنوان بخشی از برنامه های جشنواره امسال نام برد و گفت: تولید و نمایش ۲۰ فیلم کوتاه آموزشی ویژه بهره برداران پسته توسط جهاد کشاورزی، برگزاری وبینار چالش علمی پسته توسط دانشگاه آزاد اسلامی، فراخوان ابداعات و اختراعات پسته، تجلیل از باغداران نمونه پسته و برخی از افراد موثر و کارآفرین و...از جمله برنامه های جشنواره امسال بود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی پسته ایران با اشاره به حذف بخشی از برنامه های امسال به دلیل شیوع کووید۱۹ خاطرنشان کرد: قرار است که بخشی از این برنامه ها بعد از دوران کروناویروس برای همشهری های دامغانی اجرایی شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهرستان دامغان جشنواره پسته دامغان هفتمین جشنواره جشنواره امسال پسته ایران برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گروه‌های تئاتری در «عروسک‌خونه» تلویزیون شروع شد

۲۲ گروه تئاتر در دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون و در مجموعه برنامه «عروسک‌خونه» با هم به رقابت می‌پردازند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، 22 گروه تئاتر از سراسر کشور به عنوان منتخبان دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون در مجموعه برنامه «عروسک‌خونه» از کانال نهال شبکه کودک با هم به رقابت می‌پردازند. 

به روال سال گذشته مجموعه تلویزیونی «عروسک‌خونه» به تهیه‌کنندگی علی خواجه، کارگردانی عطیه ایزدخواه و با حضور مریم کاظمی و فاطمه امینی میزبان این رقابت است. مخاطبان می‌توانند برای رای دادن به این تئاترها بعد از پخش هر قسمت با مراجعه به سکوی تعاملی «شاد» به گروه مورد نظر خود رای بدهند.

.

مجموعه «عروسک‌خونه» هر شب به جز شب‌های قدر ساعت 17 از کانال نهال شبکه کودک پخش می‌شود و زمان بازپخش این مجموعه نمایشی ساعت 22 است.

آغاز پخش دومین دوره جشنواره عروسکی تلویزیون از 22 اسفند

اسامی تئاترها به ترتیب پخش برنامه بدین شرح است:

1. کی بود کی بود من نبودم
2. هاجر عروسی داره
3.کفشدوزک بداخلاق
4. خورشید خانم کجایی
5. مترسک و آدم برفی
6. مورچه‌های بامزه (2)
7. دو دریچه
8. خانواده من (قهر و آشتی)
9. بی‌بی نبات و قندک
10. راز پیشونی سفید
11. خرگوشک و رودخانه
12. آش شله قلمکار
13. کوچولو و هپلی‌ها
14. کی از همه پر زورتره
15. سرزمین شادیها
16. دروغ دروغ میاره
17. رنگ مهربانی
18. شازده کوچولو
19. پهلوون کچل
20. امانت فروشی آمیرزا
21. جادوی مهربانی
22. آدمهای بافرهنگ

مجموعه «عروسک‌خونه» به همت مرکز سیمرغ صدا و سیما تولید شده‌ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردمی برگزار کردن جشنواره شهر رمضان ما را به پارک لاله رساند/برای همه اعضای خانواده برنامه داریم
  • فعالیت دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در اهواز
  • راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره شعر عربی رضوی در اهواز
  • جشنواره نوروزی برج آزادی برگزار می‌شود
  • اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره نوروزی برج آزادی
  • اجرای آئین پرده خوانی در ۵۰۰ نقطه شهر مشهد
  • جانمایی نهایی المان‌های نوروزی مشهد تا ۲۹ اسفند/ تجهیز ۴۲ مرکز اسکان موقت و اضطراری
  • آغوش مازندران برای بهار/ از شهر پله ای تا جادوی سورت
  • رقابت گروه‌های تئاتری در «عروسک‌خونه» تلویزیون شروع شد