Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@08:40:34 GMT

گارسیا: باید مقابل منچسترسیتی یک بازی شجاعانه ارائه کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۴۷۲

گارسیا: باید مقابل منچسترسیتی یک بازی شجاعانه ارائه کنیم

‍‍‍‍‍‍

سرمربی تیم فوتبال لیون می‌گوید که مردانش نباید از نام و ابهت حریف انگلیسی‌‌شان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واهمه‌ای داشته باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا در نشست خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیم فوتبال لیون مقابل منچسترسیتی در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: مصاف مرحله قبل‌مان با یوونتوس قطعاً به ما برای رویارویی با منچسترسیتی کمک خواهد کرد اگرچه همچنان این سیتی است که به‌عنوان تیم دارای بخت بیشتر برای صعود شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها کاملاً هماهنگ هستند و لیگ‌شان را هم بعد از وقفه ناشی از کرونا بسیار خوب به پایان رساندند.

گارسیا افزود: من‌سیتی تیمی است که بهتر است به  آمارش نگاه نیندازید. آنها در حفظ توپ و استفاده از آن تبحر دارند و بازیکنان‌شان هم از نظر فنی خارق‌العاده هستند. هر منطقه از این تیم می‌‌تواند برای ما خطرساز باشد، اما یک بار دیگر باید بگویم که ما هم باید باور داشته باشیم که می‌توانیم صعود کنیم و قدر فرصت‌های‌مان را بدانیم. باید یک بازی شجاعانه را مقابل سیتی به نمایش بگذاریم، خوب دفاع کنیم و از همه مهم‌تر اینکه بدانیم با توپ چه کاری انجام دهیم. ما کاملاً آگاهیم که مقابل چه تیمی قرار است بازی کنیم، تیمی که تحت هدایت پپ گواردیولا یکی از بهترین مربیان دنیاست و بازیکنانی دارد که چه با توپ و چه بدون توپ خوب بازی می‌کنند.

گواردیولا: داستان لیگ قهرمانان با جام‌های داخلی فرق می‌کند/ آماده مصاف با لیون هستیم

 

سرمربی سابق تیم فوتبال رم درباره روبه‌رو شدنش با گواردیولا هم تأکید کرد: من بسیار خوشحالم که دوباره فرصت رویارویی با پپ گواردیولا را پیدا کرده‌ام. او در بارسلونا بعد با بایرن مونیخ و حالا با منچسترسیتی به سطحی فوق‌العاده رسید و با این حال هنوز هم برای کسب موفقیت اشتیاق دارد و تیمش هم کاملاً مطابق میل وی برای پیاده‌سازی اهداف پیشگامانه‌اش بازی می‌کند.

تیم‌های فوتبال لیون و منچسترسیتی از ساعت 23:30 امشب به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی لیون بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| ادامه شگفتی‌سازی لایپزیگ با حذف اتلتیکومادرید/ شاگردان ناگلسمان حریف پاری‌سن‌ژرمن شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| ادامه شگفتی‌سازی لایپزیگ با حذف اتلتیکومادرید/ شاگردان ناگلسمان حریف پاری‌سن‌ژرمن شدند واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی لیون پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان ۲ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۳ ناطقی: اظهارات شهربانو منصوریان کذب محض است/ او تمام چیزی را که امروز دارد مدیون فدراسیون ووشوست ۴ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۵ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است ۶ ادامه مذاکرات استقلال با کریمی ۷ گزارش تمرین استقلال| صحبت‌های مجیدی با بازیکنان و تمرین دیاباته با آبی‌پوشان ۸ بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید مهمترین اخبار ورزشی رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! آشوبی: ثبات فنی پرسپولیس شانس این تیم را برای پیروزی در دربی بیشتر می‌کند/ همه تیم‌ها از اشتباهات داوری ضرر کرده‌اند کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم جلالی: بازی مقابل پرسپولیس یک فینال بزرگ برای ماست/ می‌خواهیم قبل از بازی آخر به آرامش برسیم مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود ظریف در گفتگو با زیاد النخاله: اقدام خائنانه امارات تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰ هزار نیروی انسانی مواجه است تلاش آمریکا برای قدرت‌نمایی با ادعای دروغین توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی لیون لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی لیون لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتاد درصد طرفداران پاری سن ژرمن، مطمئن از پیروزی تیمشان مقابل بارسلونا!

اکثر طرفداران پاری سن ژرمن عقیده دارند که تیمشان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بارسلونا را شکست خواهد داد

طرفداری | روز گذشته (جمعه) قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ برگزار و مقرر شد که دو تیم پاری سن ژرمن و بارسلونا در این مرحله رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پس از مشخص شدن قرعه پاری سن ژرمن، سایت اکیپ در یک نظرسنجی از طرفداران این تیم خواست نظرشان راجع به رویارویی با بارسلونا را اعلام کنند. در این نظرسنجی که بیش از ۳۸ هزار نفر از طرفداران پاری سن ژرمن در آن شرکت نمودند، بیش از ۸۲ درصد پیش بینی کردند که تیمشان برابر بارسلونا پیروز خواهد شد و به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد، ۱۸ درصد نیز معتقد بودند که شاگردان ژاوی فاتح این جدال خواهند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • قدرتنمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • ترومای اروپایی: چالش سمی بارسلونا و امباپه
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۲ - ۰ نیوکاسل
  • ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۲ - نیوکسل ۰
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • کشتی آزاد جام قهرمانان - ترکیه| فینالیست شدن ۵ کشتی‌گیر ایران
  • هشتاد درصد طرفداران پاری سن ژرمن، مطمئن از پیروزی تیمشان مقابل بارسلونا!