Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهربانو و سهیلا منصوریان، خواهران ووشوکار ایرانی از حضور در میادین ورزشی محروم شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون ووشو، شهربانو منصوریان ۲۰ ماه و سهیلا منصوریان ۸ ماه محروم شدند.

بعد از اختلافات اخیر بین خواهران منصوریان و فدراسیون ووشو و تشکیل کمیته انضباطی برای شهربانو و سهیلا منصوریان، این دو خواهر به ترتیب ۲۰ و ۸ ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون ووشو این موضوع را در نامه‌ای به اطلاع خواهران منصوریان رسانده و به آن‌ها یک هفته مهلت داده تا به این حکم اعتراض کنند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منصوریان ووشو منصوریان ووشو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند

با اعلام رسمی فدراسیون جهانی ووشو، سه ایرانی در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ با اعلام رسمی فدراسیون جهانی ووشو مهدی علی‌نژاد مجددا و برای 4 سال دیگر به عضویت کمیته اخلاق این فدراسیون درآمد.

وی در حال حاضر نائب رئیس کنفدراسیون ووشو آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو است؛ پیشتر نیز در این سمت فعالیت می‌کرد.

همچنین  با اعلام رسمی فدراسیون جهانی ووشو، محمدرضا پورغلامی‌نژاد به عنوان عضو کمیته فنی و امیرعباس لشگری به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو از سوی این مرجع بین‌المللی معرفی شدند.

 پورغلامی‌نژاد و لشگری نیز پیش‌تر در این دو سمت فعالیت داشتند و این کرسی‌های بین‌المللی مجددا به دو نماینده کشورمان رسید.

پیش از این نیز امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشورمان به عنوان نائب رئیس کمیته کونگ‌فو این نهاد بین‌المللی ورزشی معرفی شده بود

صدیقی نایب‌رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| این عکس تمام زندگی الهه منصوریان است!
  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • اعلام آرا انضباطی خاطیان داربی
  • (تصویر) این عکس تمام زندگی الهه منصوریان است!
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • صدیقی نایب‌رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد
  • امیر صدیقی نائب رئیس کمیته کونگ فو فدراسیون جهانی ووشو شد