Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:36:07 GMT

تکمیل 3 گانه تحقیر بارسا در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۵۲۱

تکمیل 3 گانه تحقیر بارسا در لیگ قهرمانان

بارسلونا با شکست سنگین 8-2 از بایرن مونیخ وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ دقایقی پیش با پیروزی 8-2 مونیخی ها پایان یافت تا بارسلونا در یک چهارم نهایی از لیگ قهرمانان کنار برود. بارسا که قبل از بازی نیز شانس زیادی برای صعود نداشت، در 30 دقیقه ابتدایی بازی 4 گل دریافت کرد تا همان جا داستان لیگ قهرمانان برای این تیم به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین حذف متوالی با نتیجه سنگین بارسلونا در لیگ قهرمانان بود.

 

 

 

 

دو سال پیش بارسا در بازی رفت یک چهارم نهایی توانست آاس رم را در نوکمپ 5-2 شکست دهد ولی در بازی برگشت 3-0 مغلوب شد و در میان ناباوری از لیگ قهرمانان کنار رفت.

سال گذشته بارسا در بازی رفت نیمه نهایی و در نوکمپ  موفق شد لیورپول را با سه گل شکست دهد ولی یک هفته بعد در آنفیلد 4-0 باخت و با یک نتیجه تحقیرآمیز دیگر از لیگ قهرمانان کنار رفت.

امشب نوبت بایرن بود تا با ثبت شکستی سنگین بارسا را به یک ناکامی دیگر در لیگ قهرمانان برساند. شکست امشب می تواند عواقب زیادی در باشگاه کاتالان داشته باشد.

 

 

بارسلونا بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا بایرن مونیخ لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!