Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساس ترین و بزرگترین مصاف یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و بایرن مونیخ که به فینال زودرس فصل معروف شده است، در هر نیمه پنج گل و در مجموع ۱۰ گل داشت!

به گزارش تابناک ورزشی، نیمه اول این مصاف جذاب، از همان دقایق اول با گل آغاز شد و در پایان ۴۵دقیقه نخست پنج گل ثبت شد که همه این گل ها را بازیکنان بایرن مونیخ زدند! چهار گل به تور دروازه بارسا چسبید و یک گل را نیز به دروازه خودی کاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری بایرن در نیمه دوم هم ادامه داشت و حتی تشدید شد تا نتیجه عجیب ۸ بر ۲ رقم بخورد که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در این مرحله بی سابقه بوده است. این تیم بارسلوناست که هشت گل دریافت کرده و مانند یک تیم محلی از سوی مونیخی‌ها تحقیر می‌شود.

مسی در سرتاسر این بازی حضوری کمرنگ و کم اثر داشت و به جز دو سه حرکت انفجاری بی حاصل، نتوانست تیمش را از این گرداب نجات دهد.

نمایش کاملا برتر بایرن و بازی هجومی غول آلمانی بسیار زود بلوگرانا را تسلیم کرد و بعید است با ادامه این روند بارسا بتواند نتیجه را برگرداند. حالا همه چشم ها به پاهای مسی است.

بارسلونا 0-1 بایرن مونیخ؛ توماس مولر 3': سانتر ایوان پریشیچ با کنترل توماس مولر از پشت محوطه جریمه همراه شد. توپ به لواندوفسکی رسید و وی در حرکتی هماهنگ، توپ را دوباره به مولر داد و این هافبک تهاجمی آلمانی با یک شوت، دروازه تراشتگن را باز کرد.

بارسلونا 1-1 بایرن مونیخ؛ گل به خودی داوید آلابا 7': پاس بلند با کیفیت جرارد پیکه به جوردی آلبا رسید و وی می خواست با پاسی عرضی، لوییس سوارز را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما داوید آلابا به قصد قطع توپ، توپ را وارد دروازه خودی کرد.

در دقیقه 8، پاس خوب نلسون سمدو، لوییس سوارز را با نویر تک به تک کرد اما سوارز توپ را به بدن نویر کوبید. یک دقیقه بعد روی ضربه کرنر، سانتر لیونل مسی پس از برخورد به زمین، به تیر عمودی دروازه بایرن مونیخ خورد. در دقیقه 19، مسی با حرکتی انفرادی قصد گلزنی داشت اما ضربه او در اختیار مانوئل نویر قرار گرفت.

بارسلونا 1-2 بایرن مونیخ؛ ایوان پریشیچ 21': سرژ گنابری، توپ ربایی خوبی از سرجی روبرتو در میانه زمین بارسلونا انجام داد و در محوطه جریمه توپ را به پریشیچ رساند. ایوان پریشیچ نیز ضربه ای زمینی با پای چپ به سوی دروازه بارسلونا زد که توپ پس از برخورد به پای تراشتگن، وارد طاق دروازه بارسلونا شد.

بارسلونا 1-3 بایرن مونیخ؛ سرژ گنابری 27': پاس تک ضرب و دیدنی لئون گورتسکا، سرژ گنابری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این وینگر آلمانی با شوتی محکم در محوطه جریمه بارسلونا، برای سومین بار دروازه بارسلونا را در این مسابقه باز کرد.

یک دقیقه بعد با اشتباه بد تراشتگن در بازیسازی، لواندوفسکی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما تراشتگن با مهار توپ، اشتباهش را جبران کرد.

بارسلونا 1-4 بایرن مونیخ؛ توماس مولر 30': سانتر کیمیش از سمت راست به توماس مولر رسید و او به راحتی دروازه را باز کرد تا گل دوم خود و گل چهارم بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام اوراق سلف نفتی توافق اسرائیل و امارات بایرن مونیخ بارسلونا لیگ قهرمانان آسیا نیمه اول نتیجه زنده گزارش زنده کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام اوراق سلف نفتی توافق اسرائیل و امارات بایرن مونیخ توماس مولر بارسلونا 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

فصل ناامیدکننده باواریایی ها با گل کیمیش زنده شد.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

یوشوا کیمیش که تک گل ارزشمند بایرن مونیخ در این بازی را به ثمر رساند، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او علاوه بر گلزنی در این بازی، ۴ موقعیت گلزنی ایجاد کرد و ۹۳٪ پاس صحیح به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • علاقه بایرن مونیخ به جذب فرنکی دی یونگ؛ بارسلونا مشکلی با فروش هافبک هلندی‌اش ندارد
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم