Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:45:36 GMT

غیبت مهدی‌خانی در باخت سنگین واراژدین

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۵۴۴

غیبت مهدی‌خانی در باخت سنگین واراژدین

واراژدین در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی خود مقابل گوریکا شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم واراژدین که محمدمهدی مهدی‌خانی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در استادیوم وارتکس دیدار افتتاحیه فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ یک کرواسی را مقابل گوریکا برگزار کرد.


نیمه اول با برتری یک بر صفر گوریکا به پایان رسید، اما یاران مهدی‌خانی در دقیقه ۶۲ توسط نِوِن یوراسک کار را به تساوی کشیدند ولی در ادامه نتیجه عجیبی برای واراژدین در نخستین بازی فصل رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم گوریکا پس از دریافت گل تساوی، چهار بار دروازه واراژدین را باز کرد تا فصل جدید را با پیروزی مقتدرانه ۵ بر یک خارج از خانه آغاز کند.

 

محمدمهدی مهدی‌خانی، مهاجم ایرانی واراژدین که فصل قبل ۱۹ بار برای واراژدین به میدان رفته بود، مقابل گوریکا فرصت بازی به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین بود.

کرواسی واراژدین مهدی مهدی خانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی واراژدین مهدی مهدی خانی مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس

هواداران بلوگرانا دلشان برای روزهایی که هیچ تیمی حتی رئال مادرید حریف تیم قدرتمند پپ گواردیولا نبود، تنگ شده‌است.

طرفداری | تعدادی از هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی خواستار بازگشت پپ گواردیولا شدند.

 دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال در حالی که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد.

بارسلونا امشب ضمن از دست دادن آخرین فرصتِ بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، برای چهارمین بازی متوالی نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد؛ اتفاقی که در 60 سال اخیر برای بارسا تنها دو بار رخ داده و فقط دو سرمربی در تاریخ باشگاه کاتالان (ژاوی و پاتریک او کانل) این رکورد منفی را به ثبت رسانده‌اند.

هواداران بارسلونا دلتنگ روزهایی هستند که به لطف ستارگانی بی‌مانند و البته نابغه‌ای روی نیمکت به نام پپ گواردیولا، نتایج درخشانی در ال‌کلاسیکوها می‌گرفتند. بارسا یونیورسال، معروف‌ترین صفحه هواداری بارسلونا در شبکه X، بلافاصله پس از شکست تیم ژاوی، با انتشار تصویری از گواردیولا، از او خواست به بارسلونا بازگردد. تعداد زیادی از طرفداران بلوگرانا توییت بارسا یونیورسال را بازنشر کردند یا با به‌ اشتراک‌گذاری توییت‌های جداگانه، خواستار بازگشت پپ شدند. 

بارسلونای پپ گواردیولا طی 4 سال تنها 3 بار نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد و 9 مرتبه رقیب سنتی را شکست داد.

بیا خونه پپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • چرا دیوید تیلور باخت، اما نه به حسن یزدانی؟
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟