Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال بایرن مونیخ با یک برد تاریخی و برتری در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد. تاریخ انتشار: 01:31 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۶۵۵

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ در ورزشگاه لیسبون پرتغال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه هشت بر دو به سود شاگردان هانسی فلیک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این دیدار را توماس مولر (4 و 31)، ایوان پریشیچ (21) و سرژ گنابری (27)، کیمیچ (۶۴)، لواندوفسکی (۸۰) و کوتینیو (۸۲ و ۸۸)  برای بایرن مونیخ و داوید آلابا دقیقه 7 (گل بخودی) و سوارز (۵۶) برای بارسا به ثمر رساندند. 

بایرن با این پیروزی به مصاف برنده دیدار لیون و منچسترسیتی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکاری‌شان به توافق رسیدند.

به گزارش مشرق، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

توخل که در ماه مارس ۲۰۲۳ جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در ۴۹ بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن ۳۲ برد، ۶ تساوی و ۱۱ شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید