Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:05:33 GMT

ستین: شکست زجرآوری بود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۶۷۹

ستین: شکست زجرآوری بود

تیم فوتبال بارسلونا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ با شکست عجیب هشت بر دو مواجه شد تا بدترین فصل ۱۲ سال گذشته خود را تجربه کرده و بدون جام بماند.

«کیکه ستین» در نشست خبری پس از این دیدار، گفت: شکست همیشه تلخ است اما این باخت واقعا دردناک بود. باید بگویم که مستحق دریافت این تعداد گل نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های خوبی به دست آورد اما نتیجه منصفانه نبود.

وی افزود: وقتی بازیکنی مثل «جرارد پیکه» از لزوم تغییرات در بارسا صحبت می‌کند حتما جایی از کار مشکل دارد. پیکه همه عمرش را اینجا بوده و به خوبی مشکلات را می‌داند. همه ما از این بازی ناراحت هستیم و یقین دارم که چنین باختی برای باشگاه بزرگ بارسلونا، ایجاد مشکل می‌کند.

این مربی تصریح کرد: آینده من مهم نیست و باید برای باشگاه بهترین تصمیم را گرفت تا بارسا به روزهای خوب خود بازگردد. اکنون نمی‌توام برای هواداران حرفی داشته باشم و آنها بدانند که این باخت برای من و بازیکنان نیز زجر آور است.

برچسب‌ها جرارد پیکه بارسلونا بایرن مونیخ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا بایرن مونیخ جرارد پیکه بارسلونا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی 27 ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود و بارها تکرار کرده که نظرش عوض نشده اما چه کسی جانشین او می‌شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می‌دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه‌های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم