Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:22:33 GMT

رئیس بارسلونا خبر داد: تغییرات آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۷۲۰

رئیس بارسلونا خبر داد: تغییرات آغاز می‌شود

تیم فوتبال بارسلونا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ با شکست عجیب هشت بر دو مواجه شد تا بدترین فصل ۱۲ سال گذشته خود را تجربه کرده و بدون جام بماند.

«جوزپ بارتومئو» رئیس بارسلونا که خیلی‌ها او را مقصر افت بارسلونا در سه سال اخیر می‌دانند با عذرخواهی از هواداران این تیم، گفت: شب بسیار تلخی است و همه غمگین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بایرن تبریک می‌گویم اما بارسا نباید هیچگاه با چنین شکست‌هایی مواجه شود.

وی افزود: صحبت‌های جرارد پیکه در خصوص نیاز باشگاه به تغییرات را قبول دارم و اکنون می‌خواهیم تصمیمات مهم خود را اجرایی کنیم.

بارتومئو ادامه داد: از قبل چند تصمیم گرفته‌ایم که بزودی علنی می‌شوند. باید بیشتر تفکر کنیم و تغییراتی که نیاز است را اجرایی و اطلاع رسانی می کنم. نمی‌توانم اکنون تغییرات را بیان کنم اما مطمئن باشید که تحولات انجام خواهد شد.

برچسب‌ها جرارد پیکه بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا جرارد پیکه بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار در شهرهای بارسلونا و دورتموند آغاز می‌‌شود که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران این دو بازی را اعلام کرد. بر این اساس دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را ایستوان کواکس از رومانی در ورزشگاه مونتجویک سوت خواهد زد و مارکو فریتس از آلمان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این دیدار انتخاب شده است. بازی رفت با برتری 3 بر 2 شاگردان ژاوی هرناندس پایان یافت.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

در بازی همزمان هم قضاوت دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکومادرید به اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی سپرده شده است و نیک کایتازوویچ از اسلوونی هم به عنوان داور VAR ایفای نقش خواهد کرد. این بازی در حالی در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک برگزار خواهد شد که بازی رفت را شاگردان دیه‌گو سیمئونه با برتری 2 بر یک به سود خود به پایان بردند.

هر دو بازی چهارشنبه شب و از ساعت 22:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارسلونا زندگی ماست!؛ تجمع هواداران کاتالان ساعاتی پیش از آغاز دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت
  • اصلاح معماری داده همگام با هوشمندسازی دولت
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • معماری داده همگام با هوشمندسازی دولت اصلاح می‌شود
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • فن‌دایک داشت جرارد می‌شد، رابرتسون نگذاشت! (عکس)‏
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان رضوی
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد