Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر پریشیچ به اینتر باز گردد، کونته می خواهد برای فصل بعد روی او حساب باز کند.

اگر بایرن مونیخ قرارداد قرضی ایوان پریشیچ را به دائمی تبدیل نکند، آنگاه او می تواند فصل بعد در اینتر بازی کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، اینتر پس از نزدیک شدن به جذب ماراش کومبولا، اکنون باید منتظر مشخص شدن آینده ایوان پریشیچ باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اگر بایرن مونیخ قرارداد قرضی پریشیچ را به دائمی تبدیل نکند، آنگاه حتی در صورت ادامه حضور آنتونیو کونته روی نیمکت نراتزوری برای فصل بعد، وینگر سابق وولفسبورگ و دورتموند می تواند در دسترس این تیم ایتالیایی باشد. در واقع آنتونیو کونته که در تابستان قبل پریشیچ را نخواست، مدتی قبل از درخشش وینگر کروات در بازی جمعه شب مقابل بارسلونا، نظر خود را در مورد این بازیکن 31 ساله تغییر داده بود.

پس از پایان فصل علاوه بر اینکه قرار است استیون ژانگ جلسه مهمی با کونته داشته باشد تا برای بهبود رابطه نه چندان جالب این مربی 51 ساله و مدیران باشگاه تلاش کند، قرار است مدیران نراتزوری با بایرن مونیخ دیدار کنند تا در مورد پریشیچ به مذاکرات ادامه دهند. باشگاه آلمانی در ماه مِی میلادی از بند خرید 20 میلیون یورویی خود جهت دائمی کردن قرارداد قرضی او استفاده نکرد و می خواهد پس از پایان بازی های لیگ قهرمانان در این مورد با اینتر مذاکره کند. حتی پریشیچ برای ماندن حاضر شده دستمزد خود را کاهش دهد و باید دید آیا دو باشگاه می توانند در مورد او به توافق برسند یا نه. 

همچنین بخوانید:

تاتنهام | ژوزه مورینیو به جذب ایوان پریشیچ علاقمند است

بایرن مونیخ بعید است قرارداد قرضی پریشیچ را به دائمی تبدیل کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قرارداد قرضی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست برای جدا شدن از بارسلونا آنقدر معطل کرد که ‏عملا به یکی از نامحبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده بود.‏

ژاوی به این مدافع آمریکایی اعتقادی نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود، ولی ‏دست حاضر به ترک بارسلونا نبود و به مدیران باشگاه اصرار می‌کرد می‌خواهد بماند و ‏خودش را ثابت کند. در نهایت او به این نتیجه رسید که اصرار بی‌فایده است و به این ‏ترتیب بود که سرجینیو دست تابستان گذشته به صورت قرضی به آیندهوون هلند ‏پیوست. ‏

در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود دارد و پی اس وی می‌خواهد آن را فعال کند. مارسل برندز، مدیر عامل آیندهوون، دیشب تایید کرد که آنها در حال مذاکره برای فعال کردن بند خرید دائمی دست هستند.

دست به دلیل مصدومیت در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد، اما با دو گل و 7 پاس گل در 37 بازی رسمی که انجام داده، تاثیر خوبی از خود به جای گذاشته است. او تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد، اما باشگاه هلندی گزینه خرید هشت میلیون یورویی را در اختیار دارد.

در این شرایط اقتصادی بد، فروش هشت میلیون یورویی دست می‌تواند بهترین خبر برای بارسا باشد.

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟