Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «مثل عابس» هفدهمین کتاب از مجموعه بیست و هفتی‌ها نوشته مریم‌سادات ذکریائی به زندگی سردار شهید «حمید حاج ملاحسین» از فرماندهان گردان حبیب‌بن‌مظاهر «لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)» می‌پردازد. تاریخ انتشار: 03:45 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۵۸۸

خبرگزاری میزان - کتاب «مثل عابس» روایتی از شهید حاج ملاحسین که به خاطر شخصیت شجاع و سر نترسش بین دوستان و رزمندگان معروف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره این شهید نقل می‌شود که هنگامی که نیرو‌های رزمنده در مقاطعی متوقف شده که دل و جرات پیشروی نداشته اند، یا به اصطلاح کُپ می‌کرده اند، او می‌ایستاده و شروع به قدم زدن در دید دشمن می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌‌ترین خبرها از انتشارات ۲۷ بعثت اینجا کلیک کنید

این شهید فرمانده گروهان عابس از گردان حبیب لشگر ۲۷ هم بوده و علت نام انتخاب «مثل عابس» برای این کتاب هم این فرماندهی و هم شخصیت نترس اوست که با یکی از شهدای کربلا به نام عابس شباهت دارد.این کتاب در انتشارات ۲۷ بعثت منتشر شده است.

«مثل عابس» هفدهمین کتاب از مجموعه بیست و هفتی‌ها نوشته مریم‌سادات ذکریائی به زندگی سردار شهید «حمید حاج ملاحسین» از فرماندهان گردان حبیب‌بن‌مظاهر لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) می‌پردازد. این کتاب با ۱۷ فصل به همراه اسناد و تصاویر در ۲۳۲ صفحه از سوی نشر ۲۷ بعثت منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا انتشارات 27 بعثت مثل عابس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ در گوشه‌گوشه شهر ما کم‌نیستند کسبه‌ای که عدالت، انصاف و مردمداری را سرلوحه کسب‌وکارشان قرار داده‌اند.
همان آدم‌هایی که به‌راستی لقب «حبیب خدا» برازنده‌شان است.
جمعی از مسئولین شیروان نیز در قالب این طرح به سراغ تعدادی از کسبه معتبر این شهر رفته و از آنان تجلیل کردند.

{$sepehr_media_11040958_600_350 }

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید