Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد، تصمیماتی برای تیم گرفته شده است اما ترجیح می‌دهد فعلا درباره آینده سرمربی اسپانیایی صحبت نکند.

به گزارش ایسنا، به نقل از آس، خوسپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا پس از شکست ۸ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از هواداران بابت بازی آبی‌اناری‌ها عذرخواهی کرد و سپس گفت: در روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته درباره بخش بیشتری از آن‌ها پیش از شروع این مرحله لیگ قهرمانان تصمیم‌گیری شده است. 

رییس باشگاه کاتالانی درباره آینده کیکه ستین، اظهار کرد: ترجیح می‌دهم اکنون حرفی نزنم. درباره تصمیمات چیزی نخواهم گفت. باید از این شکست عبور کنیم و دوباره انگیزه را به تیم برگردانیم. 

بارتومئو سپس به بایرن مونیخ تبریک گفت و افزود: شایسته صعود بودند. ما در حد و اندازه‌های باشگاهمان نبودیم. یک فاجعه بود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!

رییس لالیگا به دنبال گسترش برند لیگ اسپانیا در کشورهای دیگر است.

خاویر تباس مصمم است مسابقات لالیگا در خارج از اسپانیا برگزار شوند.

طرفداری | خاویر تباس، رییس لالیگا اطمینان دارد که لیگ اسپانیا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌هایی خارج از مرزهای این کشور برگزار خواهد کرد. تباس معتقد است مسابقات رسمی در خارج از اسپانیا به لالیگا کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند. از نظر تباس، ایالات متحده آمریکا یک بازار کلیدی و بسیار سودآور برای آغاز این پروژه است. رییس لالیگا در مصاحبه با Expansion گفت:

نمی‌دانم چه زمانی، اما لالیگا در آینده‌ای نزدیک بازی‌های رسمی را در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 رخ دهد. 

لالیگا به شدت گسترش برند بین‌المللی خود می‌اندیشد و به قدرت تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا چشم‌دوخته است؛ جایی که لالیگا بعد از اسپانیا، بیش‌ترین بیننده را دارد. تباس در این‌باره گفت:

برگزاری بازی‌های رسمی در آمریکا، جایگاه لالیگا را در بازار آمریکای شمالی که بعد از اسپانیا، دومین بازار بزرگ برای لالیگا است، تقویت خواهد کرد. لیگ‌های رقابتی دیگری در حال ظهور هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم کارهای مشابه و تکراری سال‌های گذشته را انجام دهیم، وگرنه آن‌ها از ما پیشی خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد