Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - با قطعیت بالایی می‌توان فرض کرد که Visionox راهکارهای مشابهی را برای شرکتهایی مانند هواوی و شیائومی و مجموعه اوپو (و شرکتهای مربوطه) نیز فراهمسازی می‌کند. ZTE اعلام کرد که نخستین شرکتی خواهد بود که یک اسمارتفون دارای یک دوربین زیر نمایشگر را عرضه می‌کند. این نوعی از دوربین سلفی بر روی یک اسمارتفون خواهد بود که شما با چشم غیرمسلح قادر به دیدن آن نخواهید بود! یا حداقل با یک چشم خیلی خیلی تحلیلگر و انگیزه‌ای برای خیلی خیلی دقیق نگاه کردن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلیش‌گیر، ZTE در بیانیه‌ای بسیار مختصر ذکر نمود که «نوآوری هیچ مرزی ندارد»، و ZTE به رویایش «یک گام نزدیکتر» شده است. این شرکت اعلام کرده است که «دست [خود] را نشان خواهد داد» (مثل یک دست پوکر که رو می‌رود)، که آن هم چیزی نیست جز «نخستین گوشی دنیا که مجهز به یک دوربین زیر نمایشگر است». این شرکت همچنین از هشتگ #camerathatdisappears استفاده کرده است.
 
پست فوق‌الذکر (به صورت ترجمه شده) که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است درباره اسمارتفونی است که با عنوان « ZTE A20 5Gبا دوربین زیر نمایشگر» مورد اشاره قرار گرفته است. این یک نوع بسیار منحصر به فرد و خاص از نام برای یک دستگاه است، که نشان می‌دهد ZTE می‌دانست دارد چه می‌کند. وبسایت XDA متوجه شده است که شرکت دولتی تنظیم رادیویی چین (SRRC) دستگاهی به نام ZTE A2121 را لیست کرده است، که با GSM، WCDMA، LTE، و 5G سازگاری دارد.  
 
این دستگاه احتمالا از تکنولوژی ساخته شده توسط Visionox استفاده خواهد کرد. با قطعیت بالایی می‌توان فرض کرد که Visionox راهکارهای مشابهی را برای شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی و مجموعه اوپو (و شرکت‌های مربوطه) نیز فراهم‌سازی می‌کند. غیرمنتظره نخواهد بود که ببینیم اسمارتفون وان‌پلاس بعدی با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر در اوائل سال 2021 عرضه شود.
 
بعید است که نخستین گوشی هوشمند مجهز به یک دوربین سلفی مخفی زیر نمایشگر که در آمریکا عرضه شود از برند ZTE باشد، بلکه احتمالا شرکتی مانند وان‌پلاس حدودا در سه ماهه دوم 2021 چنین گوشی عرضه خواهد کرد. این شایعه هنوز تایید نشده است، ولی با توجه به روند عرضه دستگاه‌های ساخت شرکت‌های چینی در نیم دهه اخیر، به نظر می‌رسد که وان‌پلاس نهایتا چنین کاری خواهد کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: موبایل گوشی هوشمند دوربین زیر نمایشگر گوشی zte دوربین زیر نمایشگر یک دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد

متخصصان یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دستگاه تمام خودکار تعمیر و بازسازی نمایشگر تلفن همراه را بومی‌سازی کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دستگاه تمام خودکار تعمیر و بازسازی صفحه نمایشگر تلفن همراه توسط متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان در شهرک علمی  و تحقیقاتی اصفهان و در طی 2 سال بومی‌سازی شد.

طراحی پنوماتیک این محصول دانش‌بنیان و طراحی سخت‌افزار آن توسط این شرکت دانش‌بنیان انجام شده است.

"دربازکن‌های تصویری هوشمند" توسط دانش‌بنیان‌ها بومی‌سازی شد

به گفته متخصصان این شرکت دانش‌بنیان، فناوری تولید دستگاه تعمیر و بازسازی صفحه نمایشگر تلفن همراه، پیچیده است که بومی‌سازی آن کاهش هزینه‌های تعمیرات را برای مصرف‌کننده به همراه دارد.

اگر قطعه‌ای تعمیر شود دیگر نیاز به واردات LCD نیست و خود LCD موبایل قابلیت تعمیر پیدا می‌کند؛ قیمت نمونه خارجی این دستگاه نزدیک به 700 دلار است اما قیمت تمام شده این دستگاه در این شرکت دانش‌بنیان 250 دلار است.

تعمیر صفحه نمایشگرهای تلفن همراه با دستگاه ایرانی، باعث جلوگیری از خروج ارز برای واردات نمایشگر تلفن همراه می‌شود و این محصول 3 میلیون دلار سالانه از خروج ارز جلوگیری می‌کند.

دقت تعمیرات صفحه نمایشگرهای تلفن همراه دستگاه بومی‌سازی شده، 95 درصد است. نمونه‌های خارجی، درصد خطای بالایی و نزدیک به 40 درصد خطا دارند و ما با فناوری‌هایی همچون فناوری پردازش تصویر و هوش مصنوعی توانستیم ضریب خطا را تا حد زیادی پایین بیاوریم و این ضریب خطا در این محصول دانش‌بنیان 5 درصد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 3 به زودی عرضه می‎‌شود
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۶ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد وب‌کم/ نخستین وب‌کم یک قهوه‌جوش را نشان می‌داد!
  • طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!