Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@08:32:14 GMT

ظریف: امنیت لبنان، امنیت ماست

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۸۸۳

ظریف: امنیت لبنان، امنیت ماست

به گزارش افکارنیوز،

محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان شامگاه جمعه درباره سفر خود به لبنان نوشت:«امروز در بیروت، برای ابراز همبستگی مردم ایران با همه لبنانی‌ها و اعلام آمادگی برای کمک حضور یافتم. اکنون زمان کمک و تسهیل کردن است، نه زمان تحمیل و وادار کردن؛ ما در منطقه، همه متفق القول هستیم که: امنیت لبنان، امنیت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان لبنان بیروت ظریف وزیر خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست

به گزارش ورزش سه، قهرمانان، تیم‌های کاملی نیستند و همیشه نقطه ضعف‌هایی درونشان به چشم می‌آید. همین موضوع باعث می‌شود که سؤالاتی در مورد اینکه چه کسی می تواند دفاع عنوان قهرمانی آن‌ها را مختل کند، ایجاد شود. حقیقت این است که ثروتمندان، ثروتمندتر می‌شوند و بقیه هم عقب می‌مانند. ویژگی بزرگی که گیتی‌پسند اصفهان به عنوان یک قهرمان دارد،بی‌رحمی آن‌ها در تضاد با نقص‌های اولیه رقبا است. تیمی که هم پول دارد و هم به خوبی مدیریت و سازماندهی شده پیش می‌رود. در لیگ برتر فوتسال ایران تیم‌های صنعتی و سرمایه‌دار دیگری هم هستند که در حال و حاضر با کودتای داخلی، مشکلات مدیریتی و انتخاب مربی دست و پنجه نرم می‌کنند. حالا خیلی‌ها با نزدیک شدن به فصل جدید می پرسند "آیا براستی تیمی شایسته مقابله با گیتیزن ها را دارد ؟" و همان ها اعتراف می‌کنند محمد کشاورز در گیتی‌پسند قدمی برداشته‌ است بلند، بیش از حد بلند که آن‌ها را پیش از لیگ برتر چند امتیاز از رقیبان دیرینه و مدعی جلو انداخته است و جلو.

محمدحسین درخشانی آقای گل لیگ برتر، باقر محمدی بهترین دروازه‌بان فصل که رکورد کلین‌شیت را در تاریخ فوتسال با عدد ۹ بر جای گذاشت. محمدرضا سنگ سفیدی، کاپیتان و رهبری که همیشه تاثیرگذار بوده است. مهدی کریمی که از بهترین بازیکنان عصر فعلی به شمار می‌رود و فصل موفقیت‌آمیزی را تجربه کرده، همه این ستاره‌ها بلافاصله با گیتیزن ها تمدید کردند و مهدی دهقان‌نژاد بازیکن جوان و ملی‌پوش، از سیرجان به سرقت رفت تا گهری‌ها را برای جایگزین‌ او به تکاپو بیاندازند. نام بازیکنان دیگری هم چشم‌ها را گرد کرده است که می‌تواند قهرمان فصل را دست نیافتنی‌تر و یا آسیب‌پذیر کند. نقطه قوتی که احتمال دارد به چالش کشیده شود و هر کدام از این بازیکنان مباحث دیگری را در بر می‌گیرند.

محمدکشاورز، فصل گذشته رویکرد کهکشانی باشگاه را تغییر داد و خانه تکانی بزرگی را در گیتی‌پسند انجام داد. چهره‌های بزرگ جای خود را به بازیکنانی با نام و آوازه‌ کمتر دادند. البته به نظر می‌رسد شهوت قدرت باعث شده تا کشاورز باری دیگر تیمش را به سمت و سوی کهکشانی شدن و بازار بازیکنانی با برچسب میلیاردی ببرد. با تایید وضعیت، دلیلی وجود ندارد که او خودش را برای سومین قهرمانی اش با جامه مربیگری آماده نکند. مربی‌ای که فصل پیش تمامی آمار و ارقام و رکوردها را جابه‌جا و خیلی از آن‌ها را به نام خودش ماندگار کرد و بعید است تا سالیان آینده کسی به آنچه او به ارمغان آورده، دست پیدا کند.

تطبیقِ سیاست باشگاه و مربی، یک چالش بزرگ است که کمتر پیش می‌آید، مدیران و مربیان روی حول یک محور ادامه دهند. بارها اتفاق افتاده که مدیر یک تیم نسبت به عقاید و علاقه‌اش به دنبال جذب بازیکنی بوده. در حالی که آن بازیکنان در برنامه‌های مربی هیچ نقشی ندارد. این مثلث ( مربی _ بازیکن و باشگاه ) باعث می‌شود تا در طول فصل بارها به یک‌دیگر دهن کجی کنند. اگرچه در دوران بازیکن‌سالاری همیشه مربی بازنده بوده است. در گیتی‌پسند، هر بازیکنی با تشخیص محمد کشاورز به این تیم انتقال یافته و با برنامه‌های او همه چیز جلو رفته است و به سادگی گیتیزن ها بدون هیچ اصطکاکی به عظمت رسیدند.

گیتی‌پسند به وضوح در حال رشد کردن است و آن‌ها سوای اینکه می توانند، بازی‌ها را با توپ و بدون توپ ببرند و تیم ها را با مالکیت خفه کنند و لحظاتی از بازی نمایشی نفس گیر را ارائه دهند، بلکه بیرون زمین مسابقه نیز نسبت به تمامی تیم‌های لیگ برتر سرآمد بوده‌اند. عاقلانه خرج کرده‌اند و در نقل و انتقالات اشتباهات کمی از آن‌ها صورت گرفته است. آنها بهترین سرمربی ایران را حفظ کردند و او را دوباره به کار گرفتند و تیمشان را طبق مشخصات او ساختند. آنها نادرترین کارها را کرده‌اند : ثروتمندان باهوش. ترکیب تیمشان عمیق و با استعداد و یک مربی تاکتیکی، تیمی را تولید کرده است که اساساً در حال حاضر در لیگ برتر فوتسال ایران که یکی از بهترین لیگ های جهان است، بی مثال هستند.

دیگر خبرها

  • حمله انصارالله یمن به ۶۳ کشتی در دریای سرخ/ وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی توسط روسیه/ موضع گیری چین درباره رزمایش دریایی با ایران و روسیه/ شکایت لبنان از اسرائیل به شورای امنیت سازمان ملل
  • شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد
  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد
  • ظریف: روسیه، ایران را برای منافع خود فدای آمریکا می‌کند/ برخی می‌خواهند روس‌ستیزی و یا روس‌پرستی خود را ثابت کنند
  • ضیافت امام حسنی‌ها، نشانه هویت ماست