Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نمایندگی روسیه در سازمان مل طی بیانیه‌ای توییتری در واکنش به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت، اعلام کرد: پیشنهاد آمریکا نقض آشکار ضمیمه B قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است که به صراحت تاکید می‌کند تنها راه مشروع برای بازنگری در زمان‌بندی رژیم انتقال سلاح از مبدا ایران و به مقصد این کشور، اجماع کمیسیون مشترک برجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگی روسیه همچنین اعلام کرده است که رویه تایید مورد به مورد برای انتقال تسلیحات از ایران و به مقصد این کشور که در قطعنامه ۲۲۳۱ مصوب سال ۲۰۱۵ به آن اشاره شده است، هیچ‌گونه ارتباطی با حق ایران برای توسعه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ندارد و این قطعنامه مشمول هیچ شرط دیگری نبوده است. این تحریم‌ها از همان ابتدا، موقتی بود و برای مدت دقیقا پنج سال تعیین شده است و هرگز قرار نبود تمدید شود. ما همچنان تاکید داریم که هیچ دلیل حقوقی یا استدلال دیگری برای بازنگری در این رویکرد وجود ندارد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه‌های در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: قصد داریم امسال نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی را در خارج از کشور گسترش کمی و کیفی دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما نیاز به انقلابی جدید در حوزه نشر و ارائه آثار فاخر به زبان‌های زنده دنیا داریم که این مهم، در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همت همکاران برجسته انقلابی، متدین و دانشمند و شخصیت‌های علمی فاخر و فعالان این حوزه در دست انجام است.  

 

 

دیگر خبرها

  • کمیته تحریم‌های کره شمالی به کار خود ادامه خواهد داد
  • روسیه قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی را وتو کرد
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • اول مدرن شویم، بعد از الاغ سواری به ماشین سواری روی بیاوریم یا برعکس ؟
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • سفیر فلسطین خواستار تحریم و اخراج اسرائیل از سازمان ملل
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران