Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@04:44:56 GMT

ملاقات با سرخابی‎ها پس از شش‎ماه و ۱۹ روز؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۰۳۳

ملاقات با سرخابی‎ها پس از شش‎ماه و ۱۹ روز؟

روز گذشته شایعه‌ای جدی حوالی نشست خبری تیم‌های استقلال و پیکان در راهرو‌های سازمان لیگ شنیده شد که به برگزاری دربی با تماشاگر مربوط می‌شد.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاید دربی 93 با تماشاگر برگزار شود! این شایعه ای بود که روز گذشته بصورت خیلی جدی حوالی سازمان لیگ و فدراسیون شنیده می‌شود در صورت محقق شدن چنین موضوعی هواداران استقلالی و پرسپولیسی که آخرین بار در تاریخ 17 بهمن و در دربی 92 تیم های خود را از نزدیک دیده اند پس از 6 ماه و 19 روز بار دیگر تیم های محبوب خود را از نزدیک می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو تیم آخرین بازی با تماشاگران خود را در دربی 17 بهمن ماه انجام دادند که با نتیجه 2-2 مساوی تمام شد. سپس این دو تیم به لیگ قهرمانان آسیا رفتند که آن رقابتها هم با دستور عجیب و غیرمنصفانه AFC به بهانه ناامنی کشورمان، بیرون از خاک ایران برگزار شدند و پس از آن هم به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات هفته بیستم و بیست و یکم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.


استقلالی ها در آن برهه با ذوب آهن دیدار کردند و پرسپولیسی ها هم در اصفهان بدون حضور تماشاگران در زمین حاضر شدند ولی سپاهان به دلیل غیبت تماشاگرانش از رختکن بیرون نیامد و در نهایت پرسپولیس 0-3 برنده اعلام شد.
در ادامه نیز از 8 اسفند مسابقات تعطیل شد تا در تیر ماه بار دیگر این مسابقات بدون حضور تماشاگران استارت بخورد. موضوعی که باعث شد به کلی کرونا مانع از حضور مردم در استادیوم شود.


البته این منوط به تشکیل جلسه دوشنبه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است که اگر در آن نشست این بحث با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری بین طرفداران دو تیم رعایت شود این احتمال هست که دربی خیلی هم بی سروصدا نبوده و با حضور تماشاگران دو تیم برگزار شود.


این خبر روز گذشته موجی از امیدواری را بین طرفداران دو تیم ایجاد کرد. در این صورت 20 درصد روبروی جایگاه به سمت راست با فاصله دو ردیف درمیان از هر طرف به استقلالی ها و کنار جایگاه به سمت محل نشستن پرسپولیسی ها، به قرمزدوستان تعلق می گیرد. با همان شرایط دو ردیف درمیان از بالا و پایین و طرفین. با این شرط که همه ماسک داشته باشند.


تاریخ دربی نیمه نهایی جام حذفی 5 شهریور ماه در استادیوم آزادی است که از ساعت 19 آغاز می شود. برنده این دیدار به مسابقه فینال راه پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دربی سازمان لیگ تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس حضور تماشاگران دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

به نقل از ورزش سه سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ایرالکو در این مسابقه محروم از حضور هواداران خودی نیست، اما امروز خبر از محرومیت بانوان هوادار داد.

با این شرایط، برای نخستین بار در فصل جاری، بانوان اراکی نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند ولی حضور هواداران مرد در مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس بلامانع است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899188

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس