Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران استان، گفت: صدور کارت هوشمند ملی متمرکز از سازمان ثبت احوال تولید می شود، سازمان ثبت احوال با سازمان های مرکزی در تهران منعقد کرده است، که آن سازمان ها به تعهدات خودشان عمل نکرده اند و به همین دلیل در تهیه مواد اولیه دچار مشکل شدند و چاپخانه ها نیز به تهدات خودشان نتوانستند عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود صادقی عنوان کرد: قول داده اند که در اسراع وقت نسبت به تهیه مواد اولیه اقدام کنند و باقی مانده های کارت هوشمند ملی هر چه سریع تر چاپ شوند و در اختیار مردم قرار داده شود.

وی بیان کرد: اکنون ۵۵۶ هزار و ۵۰۹ نفر در استان واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که  ۸۹ درصد از واجدین شرایط که افراد بالای ۱۵ درصد هستند کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند و یا ثبت نام کرده اند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قریب به ۱۱ درصد از واجدین شرایط که تعداد آن ها ۶۳ هزار و ۲۵۲ نفر هستند تا کنون برای کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند که توصیه به این افراد این است که هر چه سریع تر به دفاتر پیشخوان برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

صادقی بیان کرد: کارت ملی هوشمند بیش از ۹۰ درصد از افرادی که برای کارت ملی ثبت نام کرده بودند صادر شده است کمتر از ۱۰ درصد  ثبت نام کرده اند و هنوز کارت شان صادر نشده است.

وی افزود: حدود ۶ هزار کارت ملی هوشمند در ادارات و دفاتر پیشخوان موجود است که صاحبان آن ها برای دریافت این کارت های هوشمند ملی هنوز اقدام نکرده اند، به تک تک این افراد پیامک مبنی بر مراجعه برای دریافت کارت هوشمند خود ارسال شده است که کارت خود را دریافت و فعال سازی کنند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر این افراد هر چه سریع تر مراجعه و کارت خود را دریافت نکنند به مرور زمان این کارت هاغیر فعال می شود و باید به صورت مجدد ثبت نام و هزینه را پرداخت کنند.

صادقی در خصوص فعال سازی کارت های ملی هوشمند گفت: روزی که برای دریافت کارت هوشمند خود که صادر شده است مراجعه می کنند باید از مرجع گفته شده که تحویل میگیرند فعال کنند.

وی عنوان کرد: در برخی از شهرستان ها از جمله در شهرستان گچساران افرادی کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند اما اداره پست نسبت به فعال سازی آن ها اقدام نکرده است، که به این افراد پیامک نیز ارسال شده است که کارت خود را فعال کنند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اکنون ۳ هزار نفر در استان هستند که کارت ملی هوشمند خود را گرفته اند اما نسبت به فعال سازی آن اقدام نکرده اند که با این افراد تماس گرفته شده است که برای فعال سازی کارت خود مراجعه کنند.

46

کد خبر 1421754

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد کارت ملی هوشمند خود را دریافت کارت هوشمند اقدام نکرده هوشمند ملی هوشمند خود نکرده اند فعال سازی کارت خود ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

کد خبر: 1227519 برچسب‌ها بنزین

دیگر خبرها

  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود