Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سعید کشمیری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این شرایط تلاش شده برای سرویس دهی به بیماران از ظرفیت سایر بیمارستان‌های استان بوشهر استفاده شود.

وی اضافه کرد: هرچند در زمان حاضر از لحاظ تعداد موارد بستری ورودی و خروجی بیمارستان‌ها در تعادل است اما این حالت شکننده است و کوچکترین سهل انگاری و توجه نکردن به دستورالعمل‌ها شرایط را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری اظهار داشت: براساس آخرین بررسی‌ها شهرهای دیلم، گناوه، بوشهر و عسلویه در وضعیت قرمز قرار دارند و مابقی شهرهای این استان زرد و نارنجی است.

دبیرستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: قرمز بودن برخی از شهرهای استان بیانگر این است که مردم و مسئولان باید در زمینه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی دقت بیشتری داشته باشند.  

کشمیری با تاکید بر محدودیت مطلق در زمینه شرکت در مراسم ختم و شادی بیان کرد: شرکت در مراسم عروسی و عزا موجب افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا می‌شود که این امر با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها نگران کننده خواهد بود.

دبیرستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: براساس نظر کارشناسان دلایل پرشدن بیمارستان‌ها ناشی از تغییر رفتار ویروس و تظاهر شدیدتر آن، طولانی‌تر شدن زمان بهبود از میانگین پنج  به ۱۰ روز، بموقع مراجعه نکردن بیماران و داشتن علائم پیشرفت هنگام مراجعه، مسافرت‌های غیر ضروری و آلودگی جدید و خنثی شدن تلاش‌های پیشگیرانه مثل ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی است. 

کشمیری اضافه کرد: در زمان حاضر ۳۲۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری و از این شمار ۱۹۹ نفر مثبت قطعی هستند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: براساس آخرین آمار ۵۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان بستری هستند که از این شمار ۲۳ مورد از آنها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری یادآور شد: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در استان بوشهر به ۳۹۵ نفر رسیده‌است.

دبیر ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹هزار و ۵۹۵ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده‌است.

وی در باره کادر درمان بیمارستان شهدای خلیج فارس به عنوان بیمارستان اصلی استان بوشهر در زمینه بیماری کرونا افزود: کادر درمان با وجود استفاده از وسایل حفاظتی اما به علت حضور در بخش‌های پرخطر بیشترین احتمال ابتلا به بیماری را دارند و در زمان حاضر ۱۰ نفر از پرستاران و پزشکان بستری و ۴۱ نفر نیز در مرخصی استعلاجی به سر می‌برند.

  
 

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا ماسک فاصله اجتماعی دانشگاه های علوم پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا ماسک فاصله اجتماعی دانشگاه های علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا ماسک فاصله اجتماعی دانشگاه های علوم پزشکی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران از هشتم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

باستین تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

کد خبر 6087529

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار